yağ bezecikleri

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve white_daisy tarafından 22 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  1. white_daisy

    white_daisy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhabalar benim yüzümde yağ bezecikleri var arkadaşlar nasıl giderilebilir bilen arkadaşlarımız varmı? lütfen yardımcı olun zor durumdayım artık çözüm burmak istiyorummmmmm
     
  2. 9 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  3. bonbo

    bonbo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    295
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    küçük küçük ve genelde göz kenarında olan yağ bezelerinden bahsediyorsan eğer ben onlarla çok uğraştım, en sonunda çıldırıp patlatmaya bile çalıştım. sonra bazı olaylardan dolayı hiç makyaj yapasım gelmedi, yaklaşık 1 yıldır. geçenlerde farkettim ki o yağ bezeleri tamamen kaybolmuşlar. sanırım makyajdan veya göz makyajını temizlediğim zımbırtılardan kaynaklanıyordu. uzuuuuun süre makyaj yapmayınca gittiler. ben çok şikayetçiydim bunlardan. tamamen kafamdan çıkarmışken kaybolmaları da bi garip oldu.
     
  4. 9 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  5. Arora

    Arora Pretty woman :) Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    E vitaminli makyaj temizleyicileri kullandığım zaman benim de göz çevremde yağ bezeleri oluşuyor.. Artık kullanmıyorum..
     
  6. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  7. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ya benim yanaklarımda çıkıyor ya bunlarla baş edemiyorum
     
  8. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  9. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    acaba cilt bakımına gidip sıktırsam mıfisfisfis
     
  10. 13 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  11. daylight

    daylight Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.435
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    profesyonel bakım gercekten çok önemli evde ne kadar yapsak da kabin bakımının yerini tutmuyor ben de neredeyse 1,5 yıldır gitmiyordum gecen carşamba gittim resmen suratım hafifledi tavsiye ederim
     
  12. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  13. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım peki pütürleri aldıklarında iz falan kalmıyor dimi kendimiz sıkmışız gibi yani 2 3 güne geçiyormuş diye duydum ben doğrumu acaba
     
  14. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  15. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    benimde sol gözümün altında vardı baya iriydiydi
    bende çok sinir oluyodum.normal sivilce gibi değilki sıkayımda çıksın.
    derinin baya altında oluşuyo .o yüzden sıkmak çok can yakıyo
    ama ben onunla baya uğraştım sıktım ,iğne ucu kadar kabuk tutmuştu
    bi kaç gün sonra gözümü kaşırken bişi düştü
    ufacık sarı kuru bişi ..sonra aynada baktım ki gözüme düşen oymuş :) kurumuş meğer
    kurtuldum yani :)

    çok varsa bakıma gitmeniz daha sağlıklı..benim birtaneydi :)
     
  16. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  17. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benim gözümde yokda bazen yanağımda yada çenemde çıkıyor onlar daha çok göze batıyor o yüzden kendim sıkmak istemiyorum
     
  18. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : white_daisy
  19. pinealosit

    pinealosit forever 21 Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ben de de vardı arada oluyor hatta pek tavsiye etmem uzmana gitmek daha iyi olur ama ben çok ince boncuk iğnesi derler ya öyle bi iğneyle önce bezenin üzerindeki deride kücük bi delik açıyorum bu asamada ağrı olmuyor zaten ölü doku. biraz da dikkatli olmak lazım acı varsa çok derine gidiyorsunuz demektir kanamaması lazım delik acarken sonra yavasca sıkıstırıyorum ama olmuyorsa çok zorlamadan actığım değliği azıcık büyütüyorum bi daha deniyorum veee cıkıyor. azıcık oynandığı için kızarıklık oluyor ama ben de hiç iz kalmadı. aynı yerden bi daha çıkma gibi bi durumu da olmadı.