Yağ yakma nabız aralığı

Konusu 'Soru-Cevap Bölümü' forumundadır ve Sibel80 tarafından 16 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    16 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Sibel80
  1. Sibel80

    Sibel80 Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    993
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar yağ yakmak için nabzı belli bir aralığa getirmek lazımmış.220 den yaşınızı çıkarıp sonucun yüzde 45i alt sınır yüzde 65i üst sınır oluyormuş bu seviyede çok yağ yakarmışız.ben bir gün tuğba özayı bir gün nivea badyi yapıyorum ısındıktan sonra bölgesel çalışmalara geçiliyor.tabi tempo düşüyor.ne yapmalı.birde bu nabzı ölçen saat ve yüzükler varmış.ondanmı almalı:uhm:antrenör hocam ve arkadaşlar yardım edin ne ve nasıl yapmalı.yoksa benim nabzım ben o cdleri yaparken o aralıkta oluyormu acaba
     
  2. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Sibel80
  3. antrenxoxr

    antrenxoxr Profesyonel Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
  4. 1 Mart 2009
    Konu Sahibi : Sibel80
  5. Sibel80

    Sibel80 Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    993
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    13) Yağ yakım aralığında çalışan daha fazla yağ yakar, daha çabuk kilo verir.

    Bu konu hakkında önümüzdeki bültenlerde oldukça geniş bir yazımız gelecek. Yalnız bu yorum herhalde spor tarihinin en yanlış ve tek taraflı yorumlarından biri. Yağ yakım aralığı diye tasvir edilen aralıkta kaslar enerjilerini oransal olarak yağ yakarak sağlamaya alışıyorlar, bu mukavemet sporcularının uzun süre dayanmaları için gerekli ve antrenmanla vücudun alıştırılması gereken bir durum. Ancak bunun kilo vermekle hiçbir alâkası yok. Kilo vermek için tek bir hesap var: Ne kadar çok kalori yakılırsa o kadar fazla kilo verilir, yağ ya da karbonhidrat fark etmez. Yani kilo vermek isteyen yağ yakım aralığı gibi terânelere takılmadan vücudunun giren kaloriden fazla kalori yakmak zorunda, başka yol yok.
    alıntıdır böyle bir yorum var ne dersiniz benim kafam karıştı.ben nbız ölçer yüzük almayı düşünüyordum kafam karıştıkafamçokkarıştı
     
  6. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : Sibel80
  7. EU3

    EU3 Guest

    Nabız ölçer yüzük almana gerek yokki sibel80. yaptığın spor bittikten sonra nabzını 15 saniye ile tut, say ve 4 ile çarp. çıkan rakama göre çalışıp çalışmadığın ortaya çıkıyor.sende 20 li yaşlardasın sanırım, 21-31 arasında çıkması lazım nabzın.
     
  8. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : Sibel80
  9. EU3

    EU3 Guest

    yazmayı unutmuşum.Ben de spor yapıyorum ve ayakta 30 dakka aerobik yapıyoruz sonra yere geçiyoruz sıkılaştırma yapıyoruz. Ancak nabız çokta düşmüyor. Bütün hareketler bitince nabız tutuyoruz ve benim genelde 21-24 çıkıyor. Yere geçince hareketler yavaşlıyor ama nabız çokta düşmüyor.Zaten yağı aerobikte yakıyorsun. Yer harketlerinde bölgesel sıkılaştırma oluyor.
     
  10. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : Sibel80
  11. Sibel80

    Sibel80 Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    993
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    teşekkür ederim ama anlayamadım 21 ile 31 olayını.15 saniye tutup 4 le çarpınca 100 falan çıkıyor benimki en az 114 olmalıymış.siz 15 saniyenin sonucunu mu diyorsunuz.
     
Benzer Konular: yakma nabız
Forum Başlık Tarih
Soru-Cevap Bölümü spor salonunda bi günde minumum kaç kalori yakmalıyız ? 14 Temmuz 2012
Soru-Cevap Bölümü Terle kalori yakmak 10 Nisan 2009
Soru-Cevap Bölümü haftada 1 kılo verebılmek ıcın, gunde kac kalorı yakmalıyız 4 Nisan 2009