yan yatırmaya devam mı?

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve sebnem-08 tarafından 24 Mart 2009 başlatılmıştır.

    24 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  1. sebnem-08

    sebnem-08 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar,
    Bu gidişimde doktora sormaya unuttum. Hala yan mı yatıracağız bebekleri? Artık yan yatırma yastığı dar geliyor, rahatsız oluyor gibi geldi bana. Bir de eller kollar sere serpe yatmayı seviyor benim bebişko..Siz nasıl yatırıyorsunuz?
     
  2. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  3. aslihanxx

    aslihanxx Canım oğlum Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    valla ben bazen düz yatırıyorumda kendisi yan alıştığı için daha rahat ediyor uykusu bölünmüyor.
     
  4. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  5. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    hala yan yatırma mı kullanıyorsunuz ? bebeğin gelişimi için artık kullanmamak gerekiyor gönlünce yatmasına izin verin .
     
  6. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  7. LELAL

    LELAL fınfık kurdum büyüyor Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.631
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    biz yan yastığını bırakalı çoook oldu.. artık kendisi nasıl isterse öle yatıyor rahat rahat
     
  8. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  9. PirayeHira

    PirayeHira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.316
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    valla rast gele koyuyorum kızımda nasıl isterse öyle yatıyo
     
  10. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  11. LAVXIXNYA4134

    LAVXIXNYA4134 mutluluk=kızım ve kocişim Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.872
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben hala yan yatırıyorum çünkü sırt üstü uykuya dalmıyor ama sabah kalktığımda bakıyorumki sırt üstü yatar oluyor
     
  12. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  13. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben hiç yan yatırmadım hep sırt üstü uyudu , doktorumuz öyle demişti .. eller havada uyuyo benim oğlum bayılıyorum onun o halineee , ahh şimdiden özledim akşam olsa da kavuşsam yavrumaa
     
  14. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  15. serayy

    serayy çook şeker Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.478
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Bende sırtüstü yatırıyorum. Ama o kafasını hep yana çeviriyor.
    Bir sorun yaşamadk şimdiye kadar bu konuda ama şöyle bir sorun var,
    Üstünde ne bulsa, battaniye, kıyafeti, tutup ağzına sokuyor, çok korkuyorum bu yüzden boğulacak diye.
     
  16. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  17. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    serayycım aynısını benmki de yapıyor , geçen sabah bi baktım uyanmış almış battaniyesini afiyetle yiyo serseri :))) ben uyku tulumu kullanmaya başlıycam bu hafta sonu , yıkayamadım bi türlü tulumu yıkadıktan sonra gece hapsedicem içine içim rahat eder en azından , üstünü de açmamış olur serseriii
     
  18. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : sebnem-08
  19. mucizee

    mucizee annesinin bir tanesi Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.752
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben artık yan yatırmıyorum.çünku bisefer kafasını kaldırıp kalkmaya çalıştığını ve yüzünün üstüne kapandığını gördüm.yana meyilli yatırıyorum.ama zaten fark etmiyor o kendi tercihini kendi yapıyor mesela ben kafasını yana dönük yatırıyorum kusar musar diye bi bakıyorum o dümdüz yatıyor.belli olmuyor yani.