Yanan yer ne kadar zamanda iyileşir?

Konusu 'İlk Yardım' forumundadır ve Setrinisa tarafından 7 Mart 2010 başlatılmıştır.

    7 Mart 2010
    Konu Sahibi : Setrinisa
  1. Setrinisa

    Setrinisa Dert etme, dua et... Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.730
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşlar merhaba.

    bugün kayınvalidemin ayağına ve yüzüne çay döküldü, 2. dereceden yandı
    hemen hastaneye gittik ve ilaç iğne derken tedavisini yaptırdık çok şükür...

    şimdi şunu merak ediyoruz bu yanık ne kadar zamanda geçer yani derisi ne zaman
    tamamen iyileşir

    iz kalırmı bilmiyoruz ama, bir an evvel iyileşmesini istiyoruz...

    kısa zamanda iyileşmesi için bildiğiniz bi yöntem varmı
    varsa paylaşın lütfen

    teşekkürler...
     
  2. 7 Mart 2010
    Konu Sahibi : Setrinisa
  3. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    patatesi rendeleyip suyu falan püresiyle yanan yere koyun beklesin ...hem izde kamıyo....bende yanmıştım yüzüm boynum hiç iz kalmadı .......çabukta geçti ...
     
  4. 7 Mart 2010
    Konu Sahibi : Setrinisa
  5. Setrinisa

    Setrinisa Dert etme, dua et... Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.730
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    teşekkür ederim deneyelim bakalım...
     
  6. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Setrinisa
  7. eczreyrey

    eczreyrey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.000
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    Eğer doktorların verdiği kremleri kullanırsanız iyileşmiyor devamlı kabuk bağlıyor tekrarlıyor yara birkaç aya yayılıyor tedavi kantaron otu yağı müthiş iyileştirici bi yağ ama aktardan almayın halis mulis yerli köylü halktan bulun