Yanlıs mı anlıyorum acabaa??

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve claw tarafından 3 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  1. claw

    claw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar merhaba.
    Sorunum benden hoslanıp hoslanmaması yanı benmı yanlıs anlıyorum acaba. Gecen sene tanıstık yakın arkadas olduk. bıraz onun davranıslarından bahsedeyım.
    Yalnız kaldıkmı cok fazla konusmuyoruz ama bı yere gıderken bı ısı olduğunda hep bendne yardım ıstıyo hep ıkımız bıseyler yapıyoruz ıkı tane daha arkadasımız var bırlıkte takıldıgımız ama onlara bana davrandığı gbı davranmıyo aynı dersanedeyız suan arkadaslarımızda bızımle beraber bazen cıkıslarda parka filan oturmaya gideriz ama pek fazla durmak ıstemez gecen gün bi isi vardı bırlıkte gıdıcektık yıne isini bitirip döndük eve gitmek istemiyorum yemek yiyelim dedi yemek yedık daha sonra biyerde oturup bıraz muhabbet edelım dedı nerde oturcaz dedım parka gidelim bizim mekan filan diye makara yaptı oturup konustuk kalkarken görüsürz kanka dedı :S ertesi gün okulda senınle bıseyler yapmak cok zevklı senı cok eglencelı buluyorum dedı derste saçlarımla filan oynuyo bn suratımı asınca kızyo bn ondan hoslanıyo gibiyim ama emin değilim . ama onun bnı sevmesını ıstıyorum neden bılmıyorum benı cok sevsın ıstıyorum hemde !
     
    Son düzenleme: 3 Kasım 2010
  2. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  3. 26yasindayim

    26yasindayim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    304
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    hoşlanıyor olabilir yemek yiyelim demesi saçınla oynaması ama kanka demesi çok kötü:KK20:
    biraz daha izle davranışlarını mesela biri arkadaşlık teklif ediyor diye ağzını ara tepkisi ne olacak
    ne kadar süredir böylesiniz belki yeni olduğu için açılmaktan korkuyordur.
     
  4. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  5. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    İyi de size kanka demiş.
    Demek ki sizi kankası olarak görüyor.
    İleri de ne olur bilinmez tabi ama, sizinle vakit geçiriyor olması,
    sizinle beraberken eğlendiğini söylemesi, sizden hoşlandığı anlamına gelmiyor.
    Kanka demesi de gayet açık değil mi.
    Fazla kaptırmayın şimdiden kendinizi bence.
    Sonra ilerler de başka yöne giderse ilişkiniz o da muallak.
     
  6. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  7. AdrianaLimaa

    AdrianaLimaa bilsen kac kurbaga optuk! Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.614
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    Kankasiysaniz niye sacinizla oynuyo ki:) alalaa:)
    ahh bu erkekler ahh:) hep celiskili olup oyunlar oynicaklar:) bence seviyomu sevmiyo mu bilemicem ama ilginizi cekmeye calistigi orta da bence baska bi erkek varmis gibi bahsedin kafam cok karisik ya yakisikli cocuk ama bilmiyorum kii diyin ya mimikten ya cevaplarindan bi sekilde belli eder rengini
    :KK51:
     
  8. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  9. AdrianaLimaa

    AdrianaLimaa bilsen kac kurbaga optuk! Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.614
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    1 2 gun icinde de sevmiyorum ki yakisikli olsa kac yazar diyin degeriniz artar pesinizden kosar ve kacan balik kovalanir misali kankaliktan vazgecer:KK55:
     
  10. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  11. bucakmagduru

    bucakmagduru XXL KIYAFET GİYMİCEM Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.874
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sanırım yaslar daha küçük sizin eh o yastaki erkeklerin dilide bi tuhafff kanka derken yarın seni seviyoruım derse hiç şaşırma
     
  12. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  13. Caramelim

    Caramelim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.336
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ilgili ama belki seni deniyor olabilir senin ondan hoslanip hoslanmadigindan emin degildir.
    hal tavirlarini takibe al. dene onu davranislarin konusmalarin ile zaman ile gösterir kendini :KK23:
     
  14. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  15. claw

    claw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bakalım izlemedeyim o zman :)
     
  16. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  17. 26yasindayim

    26yasindayim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    304
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    canım bence bir ağzını ara yani biri arkadaşlık teklif ediyor falan de. hareketlerinden anlaşılır. bir gelişme olursa yaz takip ediyorum
     
  18. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : claw
  19. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    kullanıyo güzelim bu seni:KK20:

    işlerini gördürüyor sana, yalnızlığıını gideriyor hepsi bu

    fazla eğlendirme kendinleEn Büyük KK
     
    Son düzenleme: 4 Kasım 2010