Yanmış, Yıpranmış, Kuru Saçlara Bakım Suyu Tarifi

Konusu 'Yıpranmış Saçlar ve Çözümleri' forumundadır ve Amonra tarafından 10 Şubat 2011 başlatılmıştır.

    10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  1. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenildi:
    162
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    63
    uzun zamandır boyadan yıpranmış ve kurumuş saçlarımla başım beladaydı.
    her yolu her ürünü denedim
    ama durulanmayan kremler bana göre değil saçımdaki o temiz hissini kaybediyo sanki
    sıvı saç bakım spreyleri de tam anlamıyla başarılı gelmedi.
    ben de burda okuduğum kuru saçlara gliserin formülünü okuduktan sonra
    bu içeriği biraz genişlettim ve ortaya çıkan karışımdan çok memnun kaldım.

    karışımı bitmiş gliss durulanmayan sıvı saç bakım spreyinin içinde karıştırdım
    kullanım açısından da gayet pratik oldu

    şişeyi yarısına kadar içme suyuyla doldurup
    1 küçük şişe gliserini içine döktüm zaten ufak bi şişe
    sonra 1 kapakdan az tatlı badem yağı ( kendi kapağıyla )
    1 kapak hint yağı
    yarım kapak jojoba yağı
    1 kapak menekşe yağı ekleyip çalkaladım
    her banyodan sonra bu spreyi saçlarıma özellikle uçlarına uyguladım


    gün içinde de ihtiyacım oldukça özellikle saçlarımı taramadan önce kullandım
    ben büyük ölçüde faydasını gördüm
    o çıtır çıtır saçlarım yumuşacık oldu
    doğal dalgalarım geri döndü.
    üstelik menekşe yağının kokusu harika bi koku
    bu bakımla hem saçlarımın güzel kokması hem de sağlıklı görünmesini sağladım.


    küçük bi öneri daha saçlarınızı kurutma makinasıyla kurutmak
    yerine kendi kendine kurumaya bırakırsanız daha iyi faydasını görürsünüz
     
    Son düzenleme: 24 Ağustos 2011
  2. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  3. mlkmel

    mlkmel Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok teşekkürler. ben de saçlarım için bakım maskesi araştırıyordum bu iyi oldu. yalnız bunu durulamadan mı kullanacağız acaba?
     
  4. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  5. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenildi:
    162
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    63
    ayrıca menekşe yağı saç bakımında kullanılan etkili bakım yağlarından birisi
    dökülme şikayetlerine mat cansız güçsüz saçları toparlama da yardımcı bi yağ
    badem yağının faydalarını zaten biliyoruz
     
  6. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  7. Asmin

    Asmin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.661
    Beğenildi:
    16
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    kac yerde okuduysam gliserini kuru saca sakin surmeyin nemli saca uygulayin diyordu.
    sanirim dustan sonra bu bakimi yapmak etkili olabilir..
    ben de yikanmis sacima yag surmeyi sevmiyorum.
    belki sadece gliserin ile menekseden iki damla katip karistirip uygularim.
    tesekkurler amonra.
     
  8. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  9. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenildi:
    162
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    63
    yok durulamıyoruz canım
    saçın nemini aldıktan sonra
    taramadan önce sıkıyoruz saçlara
    sonra kendi kendine kurumaya bırakıyoruz
     
  10. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  11. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenildi:
    162
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    63
    canım gliserini kuru kuru uygulamıyoruz zaten
    su var ya karışımın içinde
    bu sayede nemi de hapsediyoruz kuruyken sıktığımızda
    yağ oranını azaltıp arttırmak kişiye kalmış
    benim çok kuru olduğu için anca paklıyo beni
    bi de gün aşırı zaten yıkıyorum saçları
     
  12. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  13. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenildi:
    162
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    63
    ben uzun süredir kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirim bi sıkıntı yaşatmadığını
    ama kişiye ve beklentiye göre sonuçlar değişebilir tabi
     
    Son düzenleme: 10 Şubat 2011
  14. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  15. KilicBaligi

    KilicBaligi Need To Be Cosmetics Blog Pro Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.308
    Beğenildi:
    745
    Beğendikleri:
    166
    Ödül Puanları:
    113
    Denedim, test ettim onayladım, saçlarım yumuşacık oldu misss misss
    Ben bebe yağını saçıma sürmekten hoşlanmadığım için jojoba ve 2 damla fındık yağı ekledim, koku vermesi içinde sandal ağacı yağı kattım.Her gün bunu kullanacağım, hem maliyet olarak çok düşük hemde güzel bir nemlendirici...
     
  16. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  17. Amonra

    Amonra Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.435
    Beğenildi:
    162
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    63

    konu güzellik bakım olunca kafalar ne güzel aynı çalıyo kuzu:KK1: senin yaptığınla aynı mantık işte
    zenginleştirmek de mümkünmüş aleo vera eklicem bu bitince de
     
  18. 10 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Amonra
  19. KilicBaligi

    KilicBaligi Need To Be Cosmetics Blog Pro Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.308
    Beğenildi:
    745
    Beğendikleri:
    166
    Ödül Puanları:
    113
    Hımmm iyi fikir :KK16: