Yardım Eder Misiniz? :(

Konusu 'Bir Bilene Sorun !' forumundadır ve xoxzlemmm85 tarafından 6 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  1. xoxzlemmm85

    xoxzlemmm85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar inanılmaz derecede vücudumun heryeri kaşınıyordu ve ayrıca cinsel bölgemin etrafında da sivilce çıkmıştı bu şikayetlerle dün doktora gittim. Bana 3 tane merhem ve 2 kutu da ilaç verdi. İlaçlardan birisinin adı Tetra, diğeri ise Prednol. İlaçlar hakkında pek bilgim olmadığı için kullanmaya başladım. Ancak öğrendim ki Prednol bir kortizonmuş yani tehlikeli bir ilaç. Ayrıca doktor bu ilacı içtiğim sürece bana tuzu yasakladı. Etrafımdaki herkes bu ilacı kullanmamam gerektiğini, başka bir doktora daha muayene olmamı söylüyorlar. Acaba yanlış teşhis mi koydu, napacağımı şaşırdım:KK43: Bahsettiğimiz ilacı kullanan yada daha önce benimle aynı durumu yaşamış arkadaşlar varsa aramızda onlardan yardım rica ediyorum.senağlama
     
  2. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  3. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    cnm dr ne teşhis koydu anlamadım
     
  4. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  5. xoxzlemmm85

    xoxzlemmm85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kan testi yaptı. Sıkıntı ve üzüntüye bağlı olarak kaşıntı oluşmuş dediğine göre. Sıkıntı yüzünden kanımdaki demir oranı azalmış.
     
  6. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  7. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım aynı dertten bende gıtmıstım gecen sene cildiyeye ataraks dıye bır surup verdı 15 gunde ne kasıntı kaldı ne bısey
     
  8. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  9. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    ya kkda tutukluk var cvp zor yazıyorum.cnm benim oğlum kurdeşen döküyo bu yüzden sürekli ilaç alıyo.astımı da var. ama büyük olsaydı kortizol tedavisi görebilirdi.eşim de tatilde belinde kurdeşene benziyen ağır kaşıntılı bir durum oldu diye gene kortizol iğne vuruldu.yani bu tür durumlarda genelde böyle oluyo.ama için rahat etsin istiyosan tahlilleri başka yere de göster
     
  10. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  11. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    hüzün benim oğlum ataraxı 1,5 yıldır kullanıyo içmese aynısı oluyo gene.daha bu sabah gene çok kötü oldu kafayı yiycem ya:çok üzgünüm:
     
  12. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  13. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    evet leylekım bende kurdesen dokuyodum sabahlara kadar kasına kasına komaya gırıyodum heryerım sısıyodu davul gıbı oluyodu sonra soyuluyodu
    doktor testler tahlıller yaptı hepsı ıyı cıkıyodu en sonunda bana solemeden karneme atarax yazmıs
    ben ne anlarım ataraxtan falan meger kafa şurubuymus ama yemın ederım 15 gunde ne kasıntı kaldı ne bısey verdıgı dıger ılaçları bıle ıcmedım sadece atarax ıctım allaha sukur sımdı yok
     
  14. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  15. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    leylekım oglun aklına bıseymı takıyo acaba eger bırseylere uzuluyosa bu yuzden olabılır cunku ben hep kafama saçma sapan seyler takardım ataraxsı kullandım ama 15 gun sonra hamıle kaldım dıye bırakmıstım hamılelık bana terapı gıbı gelmıstı sadece bebegımi dusunuyodum rahattım ozaman gectı
     
  16. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  17. xoxzlemmm85

    xoxzlemmm85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Anladığım kadarıyla benim doktorum coşmuş. Herkes bir ilaç yazarken benimki üç krem ve iki kutu ilaç. İnsan hayatı boyunca mutlu olamaz ki elbet bigün yine sıkıntım olacak, her sıkıntım olduğunda bu kadar çok ilaç mı içeceğim yani :KK43:
     
  18. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlemmm85
  19. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım banada 2 ılaç 1 krem bıde atarax yazmıs ama ben sadece ataraxsı kullandım ve çok ıyı geldı