yardım edin eniştem alkolik

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve rozita tarafından 26 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  1. rozita

    rozita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    rabbim her şeyin hayırlısını versin. Bir kötü damat bir aileyi dert sahibi yapıyor. 12 yıllık evli ablam. Eşi çok alkol alıyor, aldığı zamanda bizim aileye küfrediyor bağırıp çağırıyor. zavallı babam sırf kızının ve torunlarının hatrına her seferinde "oğlum etme yapma sen benim evladımsın ben her şeyine desteğim" diyor. 1 ay düzeliyo sonra yeniden gecelrei içmeye çıkıyor. Çok şükür dayak felan yok ama küfür kavga. Rezil olduk kolukomşuya. ablam ev hanımı 2 çocuğu var.Boşansa çok yakın oturuyoruz. Evlerimiz yan yana. Üüüüüfffffffffff
    Sizinde yakınınızda alkolik var mı nasıl kurtulabiliriz. Ne olur paylaşın. Ailecek her gün çok üzülüyoruz.zaten babam organ nakilli bi adam. Mahvaolduk . Bi yolu olmalı
     
    Son düzenleme: 26 Ağustos 2010
  2. 26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  3. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.924
    Beğenildi:
    2.594
    Ödül Puanları:
    238
    Allah yardımcınız olsun canım ablana destek olmanız cok güzel birşey. Alsın cocukları gelsin yanınıza böyle olmaz ki..
    Evlilik hayatı biter insanın.
    Alkolik adamdan ne baba olur ne koca.
     
  4. 26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  5. rozita

    rozita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Çok saol. evlerden ırak olsun böyle koca. Sıkıntı şu ki ablam yanımıza gelse komşuyuz. Kendi evlerimiz. Boşansa her gün kapıda rezillik çıkartır bu herif.
     
  6. 26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  7. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.924
    Beğenildi:
    2.594
    Ödül Puanları:
    238
    Hiç bişeycik yapamaz canım kapı gibi mahkeme duruyor 5 metre ötenize yaklasamaz bir delilik yaptıgı anda tıkarlar içeri
     
  8. 26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  9. melegm08

    melegm08 ikizlerim olur inşallah:) Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    706
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    allah yardımvcınız olsun canm bellik bağımlısı tedavi olmuyı istemiyo mu sakin kafayla ikna etseniz ...yada bu rezillik son bulsa maşallah ablana iyi sabretmiş..12 yıl
     
  10. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  11. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    Bu alkol denen şey bir aileyi temelden sarsabiliyor.
    Alkol alınca ne dediğini bilmiyordur.
    Kolay kolay da bırakamaz.
    Tedavi olması lazım, bunu da kolay kolay kabul etmez heralde.
    Ya tedavi olsun, ya da ayrılıktan başka çare yok sanırım.
     
  12. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  13. rozita

    rozita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    keşke tedavi olsa. ama ben deli miyim der çıkar işin içinden. Çevrenizde alkolikler var mıydı?
    Nasıl geçer bu yaaa
     
  14. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  15. rozita

    rozita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ama şu iyi bir tehdit olabilir. "Ya ayrılacağız ya da tedavi olacaksın" Saol cnm
     
  16. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  17. nazz81

    nazz81 artık mutluyum Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.650
    Beğenildi:
    110
    Ödül Puanları:
    153
    malesef canım benim bi akrabam vardı
    herşeyi yaptık tedaviyi zorla kabul ettirdik o ise her seferinde kaçtı
    sonunda eşini ve çocuklarını kaybetti
    şimdi ne çocuklarını nede torunlarını görebiliyor
    düzeldimi ders aldımı diye sorarsan malesef hala aynı
    belki enişten gerçekten kurtulmak isterse başarabilir
    ama zorla olması mümkün değil
     
  18. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rozita
  19. rozita

    rozita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    içemeyince her şey normal. ama işte içince endini kaybediyor. Bu gidişle eşini de çocuklarını da kaybedecek. Umutlanıyoruz işte belki iyileşir die die