yardım edin önemli

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve aytaçç tarafından 27 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    27 Aralık 2008
    Konu Sahibi : aytaçç
  1. aytaçç

    aytaçç Guest

    arkadaşları ben ayda iki üç kez adet oluyordum sonra doktor bende kist olmadığını herkeste olan kistlerden oldupunu söyledi bana doğum kontrol hapı verdi 3ay kullandım kullanırken gayet düzenli adet oluyordum.ancak bıraktıktan sonra 2aydan beri adet olamıyorum sizce bunun nedeni ne olabilir?doktora gitmeme gerek varmı yoka biraz daha beklemelimiyim?
     
  2. 27 Aralık 2008
    Konu Sahibi : aytaçç
  3. aytaçç

    aytaçç Guest

    ??????????????????????????????????????????????????????????
     
  4. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : aytaçç
  5. aytaçç

    aytaçç Guest

    kimse cevaplamadığı için tşk ederim
     
  6. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : aytaçç
  7. abroad

    abroad ~Eksiklik kendi ozumde~ Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Canim benim bu konuda bilgim yok,fakat 2 ay gecmis bence doktora gitmelisin.Doktor daha net bisey soyleyecektir...
     
  8. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : aytaçç
  9. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım bende doğum kontrol hapı kullandım...ilk bıraktığımda adetlerim 45 günde oluyordu..5 ay sonra yine başladım,sonra yine bıraktım..düzenli adet oldum..sadece son adetim 2 ay geçiti..
    doğum kontrol haplarında böyle gecikmeler olabiliyor...hormonlarının düzene girmesi zaman alıyor....hatta bazı kadınlar 6 ay 1 yıl gibi bir zaman alıyormuş bu düzene girme olayı...gerçi sen kısa süreli kullanmışsın...aslında böyle olmaması lazım...belkide stresten kaynaklanıyordur...adet söktürücü şeyler iç..mesela kekik suyu...için rahat etmeyecekse git bir doktora
     
  10. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : aytaçç
  11. aytaçç

    aytaçç Guest

    cvplar için tşkler kızlar