yardım kızamıkçık geçirdim

Konusu 'Mart Anneleri' forumundadır ve çelik198408 tarafından 18 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  1. çelik198408

    çelik198408 iki erkekim iki aşkım Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    slm tüm mart anneleri tek başıma baş edemediğim sorunumu sizlerle paylaşmak istiyorum

    2. bebğime hamileyim ilk gebeliğim çok güzel ve sorunsuzdu bu gebeliğimde rubella igm reactive çıktı yani kızamıkçık geçiriyordum dr aldırmamı önerdi yapamadım başka bi dr gittim avidite testi yaptı ıgg tam sınırda çıktı 10 du dr olumlu yada olumsuz bişey söyleyemem dedi ünv hast sevk etti ordada avidite testiyapıldı ama 3 hafta sonra çıkacak dr aldır dedi tekrar eski dr gidip 3 hafta beklememek için avidite testini tekrarlattık bu sefer ıgm negatif ıgg yine sınırda çıktı bi çok dr konuştuk danıştık kimisi hiç bişey olmaz kimisi kesinlikle aldır sağır kör zeka özürlü vs vs olabilir dedi


    ben şimdi ne yapayım eşim aldırma taraftarı ama ben kıyamıyorum siz olsanız ne yapardınız offfffffff offffffffff
     
  2. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  3. reyyan07

    reyyan07 gül Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun bendede pozitif çıkmıştı eğer aynı şeyse unuttum şimdi adı neydi..tekrarlandı test negatif dediler.çok şükür kızım 17 aylık hiçte bi sorun yok.ama pozitif çıkarsa zor bi konu..allah kolaylık versin..
     
  4. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  5. carefully

    carefully cümleyi bitiren noktadır. Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.666
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    ben de seninle aynı durumdayım. ıgg sınırda pozitif 8,7 çıktı. avidite testi sonucumu bekliyorum. tek tesellim 5 yıl önce kızım kızamıkçık geçirmişti. ben de o zaman geçirip antikorlarım yeterince yükselmemiştir diye düşünüyorum. ama içimde hep bi korku rabbim korktuğumuza uğratmasın. seni çok iyi anlıyorum.üstelik aynı ayın gebesiyiz inşallah bu korkularımız geçer :Saruboceq:
     
  6. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  7. çelik198408

    çelik198408 iki erkekim iki aşkım Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    inş cnm ya çok üzülüyorum bu mübarek günlerde inş dualarımız kabul olur
     
  8. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  9. çelik198408

    çelik198408 iki erkekim iki aşkım Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    inş bizde senin gibi meleklerimizi kucağımıza alabiliriz

    şimdi benim değerlerimde normale dönüyo ama 5-6 haftalıkken 4 kez tekrarlanmasına rağmen kötüydü
    HTML:
    
    
     
  10. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  11. carefully

    carefully cümleyi bitiren noktadır. Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.666
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    canım normale dönen değerin igm değerin mi? o değer şu an geçirilen kızamıkçık demekmiş. igg önceden oluşan bağışıklık demekmiş. senin igm başlarda pozitifmi çıkmıştı.
     
  12. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  13. çelik198408

    çelik198408 iki erkekim iki aşkım Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet cnm başta ıgm pozitifti ıgg negatif şimdi ıgm negatif ıgg de sınırda ne yapacağım bilmiyorum unv hast dr aldır dedi kafam çok karışık başkası olsa aldır derdim ama ben yapamıyorum çok üzülüyorum bi karar veriyom aldırcam diyom iş ciddiye bindimi ağlamalar bi dursunlar ama hsonuna kadar karar vermeliyim
     
  14. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  15. Boddim

    Boddim Batuhan'ım küçük Aşkım Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.952
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    153
    canım çok zor bir karar şimdi sana aldır diyeceğim ama senin yerinde olsam ne yapardım bilemiyorum rabbim bu mübarek günlerde yardımcın olsun
     
  16. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  17. silver5

    silver5 CANIMA CAN KATANLAR... Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.636
    Beğenildi:
    175
    Ödül Puanları:
    163
    çok geçmiş olsun canım...çok zor bir karar...allah yardımcın olsun..kendimi senin yerine koyuyorum ne yapardım diye.aldırırdım herhalde ama karar vermek gerçekten çok güç...allah doğru şekilde yönlendirsin...
     
  18. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : çelik198408
  19. sweet_drop

    sweet_drop Mert&defne Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.184
    Beğenildi:
    438
    Ödül Puanları:
    153
    canım inş.birşey yokturda bunların hiçbirine gerek kalmadan atlatırsın...allah yardımcın olsun...