Yardım lutfen yatıs pozısyonu hakkında !!!

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve yego tarafından 3 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yego
  1. yego

    yego Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar oglum 7 ayini bitirdu hep sirt ustu yatardi son gunlerde yan yatmaya basladi kendiliginden yan donuyor bu durum sakincali olabilirmi ? doktora danismadan size bi sorayim dedim tecrubeli annelerden bilgi almak istedim tesekkurler
     
  2. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yego
  3. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hayır canım büyümüş artık istediği gibi yatar. Benim oğlum da bi bakıyorum sırtüstü bi bakıyorum yüzükoyun. Yatağın başucu tarafına yatırıyorum 1-2 saat sonra ayak ucundan topluyorum:)
     
  4. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yego
  5. susaden

    susaden Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    ne gibi bir sakıncası olabilirki bernim oğlum nerdeyse ayakları havada uyucak artık oldukça hareketlilier yatakda deli gibi dönüyolar hangi yatış şekli rahatsa o şekilde uyuyorlar yan yatmak normal bir yatış pozisyonu canım bişi olmaz gayet normal :)
     
  6. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yego
  7. meryemmeryem

    meryemmeryem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.994
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    108
    canım maşallah büyümüş bebeğin.sen istediğin gibi yatır o yinede kendi rahatına göre yatacaktır.
    bende ilk zamanlar dönüyor rahatsız yatıyor diye hep ikide bir düzeltirdim yatışını
    ama artık önemsemiyorum kendi nasıl istiyorsa yatıyor bazen yan bazen yüzüstü sırt üstü..
    bazen yatağının köşesine gidiyor yan korumalığın içine kafasını elini sokuyor ayaklarını havaya kaldırıyor
    bazen eşimle birlikte gece uyanıp onu izliyoruz.
    eğri büğrü oluyor düzeltince uyanıyor ağlıyor o yüzden artık ellemiyorum
    sadece üstündeki pikesini düzeltiyorum geceleri o kadar
    sağlıklı büyüsünlerde varsın deli gibi yatsınlar
     
    Son düzenleme: 3 Haziran 2010
  8. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yego
  9. yego

    yego Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaslar verdiginiz cevaplara tesekkür ederim ...bir sorum daha olcak son haftalarda yan dönmesi haricinde boynunu yukari dogru gerdirerek uyumaya calisiyor buda normal mi ?
     
  10. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yego
  11. eness

    eness Avoncu Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    elbette sakıncası yok.artık bebıs ıstedıgı pozısyonda uyuyabılır,yanı nasıl rahat ederse,bırak kendı karar versın.zamanla yuzustu de yatıcak.sen sadece onlemını al,eger kendı yatagında yatırıyorsan dıkkat et dusmesın
     
  12. 7 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yego
  13. betty_83

    betty_83 melin'in annesi Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim bebegim 4 aylık, uyku tulumuyla yatırıyorum.

    uyku tulumu olmadığında gece yanına gittiğimde onu yan yan ve yatağın bilimum uçlarında buluyodum. uyku tulumu tutuyo biraz. ilerlemiyo yatakta yani. ama sizin bebişler biraz daha büyük galiba. Bizimki büyüyünce uyku tulumu dinlemez yine garip garip pozisyonlar alır mı bilmem yatarken....

    bi ayaklar havada uyuyo bazen çok komik :)