yardım lütfen!!!!!!

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve nesrinbar tarafından 1 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nesrinbar
  1. nesrinbar

    nesrinbar Bir Gün Mutlaka...O Gün Bugünmüş.... Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    88
    kızlarrrrrrrrrrrr yetişin sorum var???????
    desolet isimli bir ilaç kullanıyorum hani 21 günlük olandan ve ilacım yarın bitiyor amma velakin gel gelelim benim kanamam var son bir haftadır hastaneyle görüştüm ilacın yan etkisi dedi...
    buda tamam......... bu ilacı içipte kanaması olan var mı??????????
    asıl sorunum ise ben ilaç bittiğinde adet olduğumu nerden anlıcam yani gelen kan adet mi yoksa yan etki mi???
    benim beynim durdu artık bir fikri olan var mı????
     
  2. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nesrinbar
  3. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    nesrin mücadeleini hep okuyorum gerçekten yürekten diliyorum olmasını senin.. çok ugraşıyorsun doktorun ne diyo bu konuda sen normalde adet görmüyorsun sanırım.. adet günün ne zamn ? bence sen yarın falan doktora git tüp bebek tedavisine başladnmı ? buarda benimde eşimde azosperm vardı
     
  4. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nesrinbar
  5. nesrinbar

    nesrinbar Bir Gün Mutlaka...O Gün Bugünmüş.... Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    88
    yok be canım erken menapoz gibi bir durumum var kanamam biraz önce acayip arttı panik oldum aslında yarın arıcam ama içimi rahatlatmak istedim belki bizlerden birinde cevap bulurum diye
    sağol bitanem başladım canım 3. için hazırlık yapıyoruz işte:KK43:((((((
    Allah yardımcımız olsun sen ne durumdasın şu an
     
  6. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nesrinbar
  7. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    2.teddaviye başladım bende .. Gerisi Allah kerim..
     
  8. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nesrinbar
  9. elif23

    elif23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.365
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    dr ultrasyonla anlıyor rahim kalınlığına bakıp
     
  10. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nesrinbar
  11. esel83

    esel83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2009
    Mesajlar:
    356
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende o ilacı baya kullanmıştıstlerden dolayı vermişti doktor
    ve hep kanamam oluyodu.ama kahverengi leke tarzındaydı .
    doktorun rahim kalınlığını ölcerek adet olup olmadığına karar verir verir canım
    bende 3. denemede pozitif sonuç aldım canım inşallah sendersın.
    lütfen tedavi boyunca moralini yüksek tut
    hep olacağına inan :Saruboceq: