yardım lütfen

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve NisaNurum tarafından 10 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : NisaNurum
  1. NisaNurum

    NisaNurum Canım Kızım Canım oğlum Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.167
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    [​IMG]

    merhaba arkadaşlar bu saç rengi hangi ton ne renk boyatmak istiyorum ama saçın rengini öğrenmek istiyorum yardım ederseniz sevinirim
     
  2. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : NisaNurum
  3. NisaNurum

    NisaNurum Canım Kızım Canım oğlum Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.167
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    yokmu yardım eden yaa şu rengi bana söleseakannehir
     
  4. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : NisaNurum
  5. makeup

    makeup Guest

    bu renk dip koyu kahve.aralarda balyajlar var yani düz renk degil:KK43:kendin boyayamazsın..iyi bi kuaföre gitmen gerek:)
     
  6. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : NisaNurum
  7. NisaNurum

    NisaNurum Canım Kızım Canım oğlum Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.167
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    zaten boyama işinde pek becerikli değilim kuaförüme gidicem bu renk çok hoş yaptırmayı düşünüyorum