yardım lütfen

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve denizbatin tarafından 1 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  1. denizbatin

    denizbatin MY İMMORTAL Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    622
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar benım bebgım 8 aylık ve emeklemıyo bırakın emeklemeyı yuz ustu durunca emekler pozısyonuna bıle gecemıyo sadece yuz ustu koydugumda kendını gerı atıyo bebeklerı olanlar sızce bu normalmı cevremdekı cocuklara bakıyorum emeklıyolar ve sıralayanlar bıle var 7 aylıkken benım bebegım nıye yapmıyo merak edıyorum tembelmı acaba bebegı olanlar yardım etsın lutfen sızın bebeklerınız nezman emekledı yardım edersenız cok sewınırım
     
  2. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  3. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    bazi bebekler emeklemeden yurur diye duymustum, benim bebegimde senin aylarda
    ufaktan basladi emeklemeye bende hic emeklemeyecek sandim,
    simdi de 15 aylik oldu ama yurumuyor. yani tutunup yuruyor ayakta duruyor ama
    kendi kendine adim atmiyor. biraz gecikti benimkide halbuki ben 11 aylikken yurumusum
    her bebek bir olmuyor aklina kotu seyler getirme gelisimi iyiyse sorun yok
     
  4. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  5. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    oğlum 9 ayı geçti hiç emekleme belirtisi yok hep ayakta durmak istiyo onuda beceremiyo tembellikle de alakası var bazı çocuk emeklemiyo eşimde emeklemeden yürümüş inşallah oğlumda öyle olur
     
  6. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  7. pamukprensler

    pamukprensler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim ilk oğlum hiç emeklemedi hatta yüzüstü bırakınca ağlıyodu.ama 6. aydan itibaren ben ona destekli yürüyüş yaptırırdım ve 9 aylık yürümeye başladı.benim ki biraz hızlı çıktı yanii....ı:KK46:
     
  8. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  9. rapunzel26

    rapunzel26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım her bebiş farkı oluyor benımkı 8 aylıkken yuruyordu.
    çok fazla yorma kafanda arkadaşımın bır yaşında oğlu var o daha yenı emeklemeye çalışıyor yanı fazla düşünme
     
  10. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  11. nxixnxixm

    nxixnxixm nınım ve ata'm herşeyim Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.744
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benimkide emeklemiyor...
    galiba birden yürüyecek..
    sürekli kucakta tutmamı istiyor yada ayağa kalkmak istiyor...
    üzülme...
     
  12. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  13. erintra123

    erintra123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Beniki 8 aylık emeklemiyor bizimkiler bence direk yürüyecek endişe etmeyin
     
  14. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizbatin
  15. denizbatin

    denizbatin MY İMMORTAL Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    622
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    insallah dedıgınız gıbı emekleden yurur gercı emeklese de hos olurdu ılk cocugum we herseyını gormek ıstıyorum ama napaılm olmasadaolur yeterkı yurusun hıcbısı yapmıyor ama orumcekte butun evı alt ust edıyor ınsallah bıran once emekler