Yardım ve öneri istiyorum

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve EU3 tarafından 25 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    arkadaşlar ben 60 kilodan 49 kiloya düştüm boyumsa 1.58 ...ama geri kilo aldım çok yiyince iştahlı bir insanım ve 53 buçuğa çıktım.2-2.5 kilosunu geri verdim ama geri 49 a inmek istiyorum arada hep bunu için rejim yaptım yöntemler denedim 1 kilo verdim ama sonra dayanamayıp gene yedim çünki o 1 kiloyu vermek için bile çoook uğraşmam gerekti...sonunda da o 1 filan anca o kiloyu verince bu sefer yemeklere karşı hırslandım ne bulursam hepsini yedim ve geri aldım...bu böyle böyle ver al;al ver devam ediyo hep...şu ara gene ne bulursam yiyorum ve çok zor veriyorum zaten kilom çok olmadığından ama hedefime de ulaşmak istiyorum çünki bu kilo boyuma fazla geliyo....kurban da geliyo eti de çok severim şimdi herkes ye der pilav üstü et felan dayanamıyorum...bide ısrar ediyolar ama rejim yapmam lazım benim napayım ya bi şeyler söyleyin... :çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm::gitme::gitme::gitme:
     
  2. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  3. nimesaybycn

    nimesaybycn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.215
    Beğenildi:
    743
    Ödül Puanları:
    153
    elma sirkesi+bal+su topiğini oku canım.bu karısım hem kilo verdiriyor hemde iştah kesiyor.ben bunu yapıyorum ve veriyorum kiloları sana da tavsiye ederim
     
  4. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  5. EU3

    EU3 Guest

    teşekkür ederim tatlım ilgin için...daha başka tavsiyeleri olanları da dinleyeyim...rejime başladım tekrar...:S