Yardım....

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve hbb tarafından 29 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  1. hbb

    hbb Guest

    mrb arkadaşlar şöyle bi okudum da bnm sorunum un sizinkilerin yanında hiç kalacak türden yine de sizlere danışmak istiorum. 2 yıldır bi beraberliğim war fakat bi boy sorunumuz var o 1,80 benim boyum 1,60 topuklu ile falan 1,65 oluo işte bu bazen şaka gibi söylüyo ama acaba rahatsız mı oluo fie düşünüorum sizce abartoyomuyum? aslında onu çok seviorum hem de eşim olacak insan ciddi düşünüorus ama bazen aklıma böle şeyler gelio:1shok:
     
  2. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  3. mavi_patikli

    mavi_patikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    1.623
    Ödül Puanları:
    163
    Dert etmee bayanın erkegin yanında minyon olması bence cok iyi küçük gösteriyor hem
    iri yarı biri olmak daha mı iyi takma bence.
    Çogu erkek sevgilisinden uzun olmak ister erkek gibi durmak ister ve hoşlanıra bile gidiyor bunu bana eşim söylemiştiaramızda tam 20 cm var böylesinin daha iyi oldugunu söylediii :))
     
  4. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  5. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    ya aslında 20 cm o kadar da abartı değilki...bunu mu şaka yollu sorun ediyor..hayret..o kadar da olsun...aynı boydamı olacaksınız..
     
  6. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  7. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    ben 1,69 um bi sevgilim vardı 2,00 dı boyu. yani bence hiç kafana takma erkeğin uzun boylusu iyi durur.
     
  8. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  9. hbb

    hbb Guest

    çok tşk ederim walla böyle şeyler duymak içimi rahatlattı.
     
  10. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  11. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Huyu huyuna ,suyu suyuna,boyu boyuna derler hep...Ben bu savı destekliyorum,ama arada bilmem kaç cm. var diye de ilişkimi zedelemezdim doğrusu.:1closedeyes:
     
  12. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  13. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    bizim arkadaşların arasında 37-40 cm kadar fark var. ikili danslar dışında hiçbir sorunları olmuyor :dance: :dance: sevgidir asıl olan :asigim: beyin olarak çok uyumlular, en önemlisi de bu değil mi zaten. kaydirigubbakcemile5
     
  14. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  15. edi

    edi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Benimde boyum senin gibi arkadaşım eski çıktığım kişide 178 di. arada bazen o da şaka falan yapıyordu, dokunsada o kadar takmıyordum. Sende üzülme bak evlenmeyi düşündüğün kişiymiş boyundan dolayı problem çıkarcak değil mutluluğuna bak sen boyunu hiç dert etme... kaydirigubbakcemile2
     
  16. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  17. hbb

    hbb Guest

    haklısın arkadaşım tşk ederim
     
  18. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : hbb
  19. BEBS

    BEBS Guest

    hiç takılma cnm çok sevimli duruyor bence.çok görüyorum boy farkı olan çiftler.abes durmuyor.erkek uzunsa tabi.