Yardımcı olursanız sevinirim

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve asgd tarafından 21 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  1. asgd

    asgd Guest

    sevgili KK hanımları;herkez derdını ,sıkıntısını paylasıyo benımde sızden yardımınızı ıstedıgım bır konu var.

    benim annem vefat etti ve evın tek kızıyım vs. erkek kardesım var cok yaramaz bır cocuk hıperaktıflık ve dıkkat dagınıklıgı var 1.5 yasta yasıtlarından gerılıgı var kardesımle ben ılgılenıyorum suanda 12 yasında ve 4.5 senedır benım hımayem altında herseyıyle ben ılgılenıyorum bana cok duskun bende ona ama artık buyudukce hıc soz dınlemıyo dovmek ıstemıyorum kesınlıkle kıyamıyorumda zaten cokk ınatcı ceza verıyorum olmuyo ne yapmalıyım nasıl yaklasmalıyım ılerısı dahada kotu ergenlıge gırecek ne yapıcagımı bılmıyorum .nasıl kendımı saydırabılırım amacım onu koorkutmak falan degıl hem aramızın cok ıyı olmasını hemde sozumu dınlemesını ıstıyorum ve egıtmek ıstıyorum nolur yardımcı olun neler yapabılırım .

    hepınıze sımdıden vakıt ayırıp okudugunuz ve yazacagınız yorumlarınız ıcın çokk teşekkür ederim sevgilera.s.
     
  2. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  3. asgd

    asgd Guest

    kimse fikir vermiycek mi bana?
     
  4. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  5. mavi melek1907

    mavi melek1907 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    568
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım anne olan biri sana daha iyi fikir vere bilir keşke yardmcı olabilseydim :KK43:
     
  6. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  7. marti25.28

    marti25.28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    232
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    guzelım dayakla zaten bı yol alamazsın.bu tur sıkıntısı olan cocuklar doktor kontrolunde bellı ılaclar alarak buyuyorlar.ve bellı bır zaman sonra ılaclar kesılıyor.annen rahmetlı olmus ve sen onun annesı sayılırsın artık.sen kac yasındasın bılmıyorum ama baban yokmu yada yakın akrabalarınız yardımcı olsunlar sana. zor bır surec ama duruluyorlar bır sure sonra.ılgısını cekecek seylere bul ona.
    benım kuzenım hıperaktıf ve zekası normal cocuklardan cok fazla.cok zor ama yardımla bereber normal hayata uyum saglayabılıyorlar.
     
  8. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  9. marti25.28

    marti25.28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    232
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    ve kardesıne yaklasımın ıcın sana ne desem bılemedım.kutlarım senı bu kadar guzel bı yuregın oldugu ıcın.allah yardımcın olsun hep ve zorlandıgın anlarda annenı dusun onun bı emanetı oldugunu.
     
  10. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  11. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım sen kaç yaşındasın bilmiyorum ama tek başına bu sorumluluğu almak zordur mutlaka
    tek başına başa çıkamayabilirsin
    7 yaşında anne kaybı zaten başlı başına bi travma, önce bir uzmandan yardım almanızı öneririm
    ikincisi ceza ve dayağa kesinlikle başvurma, kardeşin hassas bir dönemde çünkü
    birlikte birşeyler yapın, onun sevdiği şeyler olabilir,sen daha iyi bilirsin
    sinemaya gidin, maça gidin vs
    önce senle vakit geçirmekten zevk alsın, ondan sonra yaklaşman daha kolay olur
    zıtlaşırsan kaybedersin
    dersleriyle ilgilenmeye çalış, okulunu öğretmenlerini ziyaret et, bilgi al
    kızabilir farkettirmeden yap
    arkadaş edinmesini teşvik et
    ilk aklıma gelenleri yazdım, soruların olursa yardımcı olmaya çalışırım
    kolay gelsin canım
     
  12. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  13. yercekimlikaranfil

    yercekimlikaranfil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.449
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    108
    Ne güzel kalbin var senin. Kardeşine ne güzel sahip çıkmışsın.
    Ergen psikolojisinden çok iyi anlamam ama bluğ çağı yaklaşıyor kardeşininBu dönemde biraz daha zor olacaktır işin. Onu kaybetmeden ama şımartmadan da yönlendirmen lazım. Ama nasıl yapılır bu bilemiyorum.
    Ama aklıma birşey geldi. Babanız yanınız da mı? Bu dönemde babanın sorumluluğu biraz senden alması daha iyi olabilir sanki, baba otoritesi daha farklıdır ne de olsa.
     
  14. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  15. kardalina

    kardalina Guest

    canım, kardeşin okula gidiyordur herhalde. okuldaki rehber öğretmenle konuş. o sana yol gösterir. bu çocukların büyük çoğunluğu özel eğitim görüyor. rehber öğretmen sana mutlaka bunları anlatır ve nereye gideceğini söyler. benimde bir yeğenimde dikkat dağınıklığı var ve geç gelişiyor. yaklaşık 5 yıldan beri rehabilitasyon merkezine gidiyor. ordakiler de ablamla eniştemi nasıl davranacakları hakkında sürekli bilgilendiriyor.
    eğer rehber öğretmen yoksa bile öğretmeni yardımcı olacaktır.
    bu arada seni çok takdir ettim. nice anneler var çocuklarıyla ilgilenmiiyorken senin burdan yardım istemen çok hoşuma gitti.
     
  16. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  17. asgd

    asgd Guest

    hepınıze cokk cok tesekkur ederım bıraz gec bakıyorum mısafır vardı kusura bakmayın .ben 19 yasındayım babamız bırde abımız var abıde askerde kardesım kendısı ıcın özel egıtım veren bı okula gıdıyo zaten cokta faydası oldu .yanı 12 yasıdakı bır cocuk gıbı herseyı anlayamıyo dıger arkadasları onu saf yerıne koyuyolar buda benı cok kızdırıyo ve cok uzuluyorum onun kullanılmasını kesınlıkle ıstemıyorum nasıl ona yardımcı olabılırım onun ıcın cabalıyorum kendımı egıtmeye calısıyorum.annemden sonra o banaa bende ona cok dustuk cevremde oglum dıye adlandırılır o kadar yanı .bensız bır sey yapmaz hep korumacısı benı bılır ve elımden geldıgınce yardımcı olurum herseyıne ve dahasınıda yapmak ıstıyorum .dedıgım gıbı asla ceza ve dayak yanlısı degılım kesınlıkle karsıyım hıcbırseye cozum degıl .benı bazen cok kızdırıyo benı dınlesın ıstıyorum o yuzden bırde dedıgım gıbı ergenlıge gırıcek o donem benı cok korkutuyo .kımseye bır zararı yok neselı komık hıcbır ozuru yok cok sukur bırde cok annecı bır cocuktufusfusunde dedıgı gıbı o zaten baslı basına bı travma ılk zamanlar cok zorlandık atlattık cok sukur hepınıze ayrı ayrı tesekkur ederım
     
  18. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asgd
  19. asgd

    asgd Guest

    ayrıca uzun bır sure yardım aldık ama bır sure sonra cocuk gıtmek ıstemeıd ve kestık