yardımlarınıza ihtiyacım var ve fikirlerinize yavaş yavaş ya eriyorum ya eritiyorum

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve prensesim__67 tarafından 9 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  1. ya caresiz olmak ne kadar kötü :çok üzgünüm:
    ben 2yıldır biriyle cıkıyorm bu kişi evlenip boşanmış bu yüzden ailem kabul etmiyo
    babam gecenlerde onunla cekilmiş bi fotomu görmüş daha dogrusu annem göstermiş
    cok sinirlendi ve bana bagırdı cagırdı bnde iki telfn vardı telsm turkcl babam telsimi bilmiodu turkcl hattımı kırdı yeni bi hayata başlıcaksın dedi.evden dışarı cıkmamı yasakladı günlerce konuşmadı bnmle :nazar:
    telsmden cıktıgım cocukla görüşmeye devam ettim olanları anlattım o herzamn yanımdaydı bi şekilde bi sonuca varıcaz diyodu bana...:nazar:
    bi müddet sonra babam kırdıgı hat yerine bi hat almamı söyledi bnde aldım yine iki telfnum olmuştu birini babamdan gizli kullanıyodum ve babam dün akşam o gizli olanı gördü :nazar: evde kıyamet koptu biliyorm hatalıyım ama vazgecemedgimi anlamıyolar
    senağlama babam bu defa iki telfnumuda kırdı yine dışarıya cıkmam yasak ben telsm hattımı yine sakladm ve kardeşlerm okula giderken telfnlarını evde bırakıyolar bugün onlarınkine taktım cıktıgımla konuştum bana biraz sabretmemi söyledi bnden cok agladı ya beni öyle cok seviyoki buna okadar cok inanıyorumki vazgecmyi deniyorm ama olmuyo o da kabul etmedkce yapamıyorm ailemide seviyrm ama onlar benm yüzümden cok acı cekiyolar onları üzmek istemiyorm buna hakkım yok bazen cekip gitmeyi bazen sevgilimden ayrılmayı düşünüyorm ve ikisinide yapamıyorm cok kötüyüm senağlama
    babamın benden nefret etmesini istemiyorm sizce dogru olan ne??? ben cok mu kötü biriym sevgimin peşinden koşarak kötü mü yapıyorm offf kafam darma dagınık bana bişiler söyleyn yardım edin aklımı kacırıcam :nazar: senağlama :çok üzgünüm:
     
  2. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  3. SEHER YILDIZI

    SEHER YILDIZI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.487
    Beğenildi:
    878
    Ödül Puanları:
    238
    Insan sevince gözü hiç birşey görmüyor sizin cepenizden bakildiğinda anlayişsiz sizi anlamayan bi aileniz var gibi ki kendinizce haklisiniz belki seviyorsunuz çünkü bende senin yerinde olsam zamaninda aynini düşünürdüm. Sevdiğin kişinin kişiliği adamliği hakkinda bişiy bilmediğim için yorum yapamam ama ailenin gözüyle bakarsan onlarda hakli sen evladinin evlenip boşanmiş biriyle evlenmesini istermisin şahsen ben istemem ha kötü biri olduğu için değil ama işte anne baba olunca durum ve düşünce farklilaşiyor. Zamana birak sevdiğin destek oluyomuş ne kadar güzel. Anneni yumşatmaya çaliş iyi yonlerini görmelerini sağla ama ilk önce sevdiğin adam gerçekten adammi seni mutlu eder mi ve eşiyle ne sebepten boşanmiş ki bu çok önemli onlari bi düşün sonra karar ver yolunda bahtinda açik olsun
     
  4. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  5. SEPTEMBER LOVE

    SEPTEMBER LOVE eylül gelini Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.443
    Beğenildi:
    255
    Ödül Puanları:
    153
    canım durumun auzuldum ama lutfen bu kadar karamsar olma annenle konusmayı denesen sevdıgın ınsanı tanısalar belkı onlarda sevecekler aılen senın mutsuz olmanı tabı ıstemez ama basından bır evlılık gecmıs dıye bu kadar on yargılı olunmaz bıraz zamana bıraksan herseyı aılenın sınırı gecse bır aıle buyugunle konussan onlardan bu konu hakkında yardım ıstesen olabılrı mı
     
  6. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  7. Sevgi Kelebexgxi

    Sevgi Kelebexgxi ....... Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.988
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Canım bu durumda ne yapılır bilemiyorum çünkü aynı olay bendede var tek fark henüz babam bilmiyo
    sevdiğim daha önce evlenmiş boşanmış sebeplerini biliyorum içim rahat
    ailemle tanıştırabileceğim layık gördüğüm bir insan
    ama bunu resmiyete geçirceğimiz zaman babama söylediğimde tepkisi ne olucak inan çok merak ediyorum beni neler bekliyor bilmiyorum
    ALLAH yardımcımız olsun bu işler çok zor derdini anlıyorum ama çözüm bulamıyorum benim annem biliyor en azından banada destek içim rahat birazck bu yüzden.
    ama evlenmiş boşanmış diyede ön yargılı olmamak lazım insanoğlunun başına neler geleceği belli olmazki bugün kınarsın istemezsin yarın başına gelir
     
  8. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  9. nasıl olur nasıl kabul ettirebilirm bilmiorum eşiyle zamnnında zorla evlendirilmiş ve bitürlü ısınamamış sonunda ayrılmışlar ya beni cok sevdigine inanıyorm mutlu eder elinden gelen herşeyi suan yapmayada calışıyo ozamnda yapar eminm ama ailem kabuşl etmicek biliyorm aslında okadar anlayışsız degiller normalde ama bu konuda nedense hiç düşünmüyolar seviyo gercekten diye durmadan onları üzmekten bnde bııktım onlar benden sogudukca bnde kendmden soguyorm cekip gittigim zamn onları daha fazla üzmüş olucam nasıl cıkcam bu işin içinden bilmiyorm
    annemi yumuşatmaya calışmam cok zor bu işi istemeyenlern başında o var babama söyleyen o daha önceleri herşeyi...aile büyüklernden bi kaç abla dedigim insanlar biliyo ve onlarda onaylamıyolar neden diyorm neden benn........
     
  10. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  11. kafadar

    kafadar yaşadık... gördük... Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    371
    Beğenildi:
    213
    Ödül Puanları:
    113
    bence aileni dinlemelisin tatlım.. klasik olacak ama hiçbir anne baba evladının kötü olmasını istemez.. bende bunu geç anladım biliyomusun..
    benzeri olayı bende yaşadım bekarken.. babam dahil ailemde hiç kimse eşimi istemedi çünkü tanımıyorlardı.ne oldu? ben kimseyi dinlemedim evlendim..
    sonra ne oldu? pişman oldum.. neyse.. herkes alnına ne yazılmışsa onu yaşıyo canım..
    şunu da unutma insan kaderini kendi elleriyle çiziyo.. ve sevgiyede aşka da doyuluyo..
    anneni babanı dinle derim ben.. son pişmanlık fayda etmiyo.. :teselli:
     
  12. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  13. EU3

    EU3 Guest

    Mantık yürütürsek bu olayda yapılabilecek tek şey, sabretmektir...
    Ailenin onayını beklemelisin, hayırlısı için dua etmelisin...
    Zamanla bu karşık durum bir sonuca varıcaktır inan bana...
    Sadece dua et, hayırlısıysa ailem bir şekilde onay versin, değilse ondan başka bir şekilde ayrılayım de...

    Bu bana göre en doğru çözüm...
    Allah yardımcın olsun...
    Hakkında hayırlısı olsun...
    Sabret...
     
  14. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  15. zaten aynen öle dedim ve bunlar oldu canm ya cok:nazar:senağlama kötüyüm ya delircem
     
  16. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  17. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.630
    Ödül Puanları:
    363
    Arkadaşım yaşın kaçtır,adam kaç yaşındadır?
    Evlenmiş boşanmış demişsin çocuğu var mıdır?
    Bunlar hep önemli konular..:nazar:
    Ailen karşı geliyorsa vardır bildikleri bence..
    Yerinde olsam bir iş bulup çalışırım,hiç olmazsa bu aşk meşk meselelerine çok takılmam...Önemli olan hayatta erkekler değil insanın kendi geleceğidirsengözlerimebaksanab
     
  18. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : prensesim__67
  19. EU2

    EU2 Guest

    İşin şimdilik çok zor...
    Ailenin yerine kendimi koyacak olursam ,onlar haklı,senin yerine koyarsam sen haklı...
    Karışık bir hadise gerçekten.Her iki taraf içinde zor.
    Ama sabır lazım.Sabırla en sert taş bile yarılır derler.Baban haklı olarak,kızının daha önce evlenmiş boşanmış biriyle evlenmesini istemiyor.
    Kimse istemez. Önyargı belki de bu.Ama bu günümüzde hala böyle .
    Seninle evlenir ya sonra senden de boşanırsa,önceki evliliğinden ki bilir naptıda boşandı vs gibi şeyler düşünüyorlardır ailen eminim.
    Zamanla kabul ederler belki ama şu aşamada daha erken gibi geliyor bana.
    Telefonlarını almış,dışarı çıkmanı yasaklamış,belli ki epeyce kızgın sana.
    Alıp karşına güzellikle konuşsan.Yada ilk önce annenle konuşsan desen ben vazgeçemiyorum,aslında çok iyi biri felan desen.Oda babanla konuşsa yavaş yavaş alıştırsa.
    Sevgilin de sonra istemeye gelir belki :nazar:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.