yardımlarınıza ihtiyacım var

Konusu 'Mart Anneleri' forumundadır ve emda tarafından 7 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  1. emda

    emda sevgi pıtırcığım ADA Pro Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    965
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar a.s.

    benim kızımın yumurtaya allerjisi var ve kahvaltılarında yumurta veremiyorum yumurtayla ilgili hiçbirşey yapamıyorum yumurta yediği zaman yüzünde kızarıklıklar çıkmaya başlıyor ve kaşınıyor baya bi sürede geçmiyor

    kahvaltılarında yoğurt kullanıyorum içine fındık ezmesi ceviz labne peyniri bazen reçel bazen pekmez koyuyorum ama hep aynı olmasından ben bile sıkılıyorum

    acaba sizde içinde yumurta içermeyen başka kahvaltı tarifleri var mı?

    varsa burda benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum

    şimdiden hepinize teşekkür ederim
     
  2. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  3. hasret0587

    hasret0587 BAL KIZIM we BAL OĞLUŞş:) Pro Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    7.529
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    öncelikle allah kolaylık wersin ben annemden biliyorum kardeşime anlatacağım şeyi we daha biçok karışımı yedire yedire tosuncuk yapmıştı:)
    bebe bisküvisi, muz, yoğurt yada süt, pekmez hatırladığım kadarıyla bunları blendırdan geçiriyodu püre halinde hergün weriyodu. çok yaramıştı...
    bazen içine ekmekde ufalıyordu yanlış hatırlamıyorsam emin değilim ekmekten!
     
  4. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  5. emda

    emda sevgi pıtırcığım ADA Pro Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    965
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım sağol
    bende bazen yoğurduna meyve katıyorum ama meyveli yoğurdunu genelde öğün arasında veriyorum kendim özel bebek bisküvisi yapıyorum ve buzluğa koyuyorum bittikçe çıkarıp blenderdan geçiriyorum ve onuda katıyorum ama içi dışı yoğurt oldu kuzumun yada bana öyle geliyor hergün kahvaltıda yoğurt yiyiyor içeriği sadece bazen değişiyor
     
  6. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  7. mystory

    mystory Nida Nur'um Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben herşeyi veriyorum kızıma...ne olursa..ama labne peynir verme demişti bana doktor..normal peynir ver demişti..(sen veriyorsun sanırım)..peynir,zeytin,yeşil zeytin,andız pekmezi,yumurta,muz,elma püresi,nar suyu,babymıx yoğurt,yemek olarak evde ne pişerse veriyorum patlıcan hariç.çorba olarak şehriye çorbasını çok seviyor kızım,sana tavsiyem.yaptığın yemeklerin suyuna ekmek bandıra bandıra ver yesin..
     
  8. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  9. emda

    emda sevgi pıtırcığım ADA Pro Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    965
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yumurta dışında bende Ada'ya herşey veriyorum pek ayrt etmez herşeyi yer yoğurduda kendim yapıyorum köyde çalıştığım için burdan keçi sütü alıyorum günlük ve yoğurdu süper oluyor çokta seviyor diğer öğünlerde bi problemimiz yok zaten sadece kahvaltı da sorun yaşıyoruz oda yemediği için değil sadece içeriğini değiştirsemde sonuçta hep yoğurt yiyiyor sabahları o değil ben sıkıldım :) değişik ne yapabilirim diye düşünüyorum ama genelinde yumurta var kahvaltıda o yüzden deneyimlerinizi paylaşmak istedim
     
  10. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  11. Lazanya

    Lazanya ezik püsküvüt Pro Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    herşeyden öte Damlacım grip aşısı yaptırma sakın Adoşa yumurta alerjisi olanlara önerilmiyore.
     
  12. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  13. emda

    emda sevgi pıtırcığım ADA Pro Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    965
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aslıcım zaten yaptırmayıda hiç düşünmüyordum ama böyle bişey cıkıncada kesinleşti yaptırmayacagım
     
  14. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  15. gulshenidil

    gulshenidil düş hekimi !!! Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.485
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    kahvaltıyı süte hazırlıyorsan kalsiyum ihtiyacı karşılanacaktır büyük oranda peynirde veriyorsun okuduğum kadarı ile...selenyumuda etten ,sütten alıyordur...domatese alerjisi yoksa o kahvaltıyıda deneyebilirsin...ben bazen çok tahıllı ekmek,domates,peynir biraz tuzsuz zeytin ezmeside yediriyorum onuda severek yiyor...bence yoğurt koyma kahvaltıya kendi adıma pek lezzetli bulmadımkaydirigubbakcemile3...hoş benim lezzetsiz bulduğum bir çok şeyi kızım yiyor:)....Allah yardımcın olsun bir şekilde çeşitlendirebilirsin
     
  16. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  17. OzOkuN

    OzOkuN AdaNehir Pro Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.928
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    damlacım çok mu kabarıyor adoşun cildi? ilk başlarda bizim yaraamzında kabarıyordu hatta cicibebenin içinde yumurta var ya onu bile yediğinde kabarıyordu ama azara zar verdim yumurtayı mesela 1 gün az bişey verip bikaç gün vermiyordum şimdi alıştı her sabah kahvaltıda 1 yumurta sarısı yiyor. benim aklıma gelmiyor ki yumurtasız ne yapılır bilmiyorum :KK43:
     
  18. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : emda
  19. emda

    emda sevgi pıtırcığım ADA Pro Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    965
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    özgecim 1 hafta hiç vermedim zar zor kızarıklıkları geçti sonrasında gene verdim hemen gene kabardı bide Ada da geceleri daha bariz meydana çıkıyor senin Ada dada öylemi oluyordu geceleri daha bi kaşınıyor ve daha bi kızarıyor

    gülshenidil anladığım kadarıyla domateze karşı bi allerjisi yok bu zamana kadar yemeklerinede kattım bi sorun yaşamadım önceden domesli omlet filan yapıyordum ama şimdi domatesi kahvaltısında nasıl kullanabilirim acaba :uhm: cünkü pek ayrı ayrı yemiyor hepsini karıştırınca seviyor

    aslında yoğurduda kahvaltıda severek yiyor ama ne bileyim hep aynı şey bigün başka bigün yoğurt bile değil içine herşey koyuyorum ama işte değişik şeylerde yesin istiyorum