yardımm :( bhcg testi olucam :s

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve cecilediva tarafından 14 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cecilediva
  1. cecilediva

    cecilediva Guest

    Mrb kızlar,
    ben nişanlıyım,nişanlımla 5 gün önce ilişkiye girmiştik,prezervatifle korundk, ancak ben haftaya tiroitlerimden dolayı tedavi olucam ve bu tedavi öncesi istedikleri tahlilin içinde bhcg olduğunu da gördüm, yani hamileliğe de bakıcaklar,ilacı çünkü gebelerin içmesi yasak, korkum hastaneye ailemle birlikte gidicezzz offf cok stresliyim, ilişkimden 1 hafta sonra yapılmış olucak bu test, kesin sonuç verir mi ne dersiniz? yardım :KK43::sm_confused:
     
  2. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cecilediva
  3. cecilediva

    cecilediva Guest

    yok mu bişi dicek olan :S
     
  4. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cecilediva
  5. gncam

    gncam şükürler olsun rabbime... Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.060
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    tabiki verir bi hafta geçmiş olacak zaten ama korunduysan neden korkuyosun onu anlamadım ben
     
  6. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cecilediva
  7. cecilediva

    cecilediva Guest

    ya ne biliyim, gerci 1 yıldır bu şekilde korunuyoruz ama stres oldum prezertavifinde düşük te olsa riski oluo ya :s bi de sonucu ailemle beraber doktorlar felan da görcek ya ayy kabus gibi allah korusun, adetimden 2 gün sonra ilişkide bulunmustuk, sanırım o günler daha risksiz oluo deil mi?
     
  8. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cecilediva
  9. bu sefer bişey olmadı diyelim.ya başka sefer hamile kalırsanız.yaptığınız şeyin farkındasınızdır umarım her yönüyle.korunuyosanız hiçbişey çıkmıcaktır
     
  10. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cecilediva
  11. cecilediva

    cecilediva Guest

    yaptığım seyin evet farkındayım, ama insan duygularına söz geçiremiyor özellikle de karşısındakini çok seviyorsa :S evlenmemize 1 yıl gibi bir süre var, ama korkuorum da devamlı offf :S bu arada gebelik testi yapmamın faydası olur mu yani 1 haftada cvp verir mi test?genelde adetiniz gecikirse yapın diolar, benim adet olmama var daha, ne derseniz içim rahatlar diorum ama gerçeği yansıtırmı?