yardımmm bebek yatagııı...

Konusu 'Bebeklerimiz ve Cicileri' forumundadır ve ZYNB_KB tarafından 11 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ZYNB_KB
  1. ZYNB_KB

    ZYNB_KB Minik Presnesss Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    526
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben bisey sormak istiyorum tezcrübeli annelere simdi büyüyen yataklar varya onalr standart 80*180 oluyomus biz az büyük olusn büyüyüncede kullanır diye 90*190 yaptırdık ama bu seferde almına takıldı içine alcagımız yatagı o ebatlarda bulabilcezmi, diye deminden beri bakıyorum yatak firmalarına ama ebat yazmıyo normalde yatagın ebatı ne kadar oluyo be buna göre yatak bulabilirmiyimki.yane aslında ayak ucundaki o dolap kısmıda eklenince yatak 120 falan oluyodur herlde ama eni 90 büyükmi olmus ay napcam ben ya boshayallersmile öle büyük yatak varmıki yaaaaaaaa nolur yardım edin smdiden tskr ettm herkese
     
  2. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ZYNB_KB
  3. gulbiraz

    gulbiraz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2007
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    90x190 yatak heryerde var, mesela idaş ta var. ınternette 90x190 yatak diye aratırsan bulabilirsin.
     
  4. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ZYNB_KB
  5. ZYNB_KB

    ZYNB_KB Minik Presnesss Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    526
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    90*190 yatak varda o basındaki dolap kısmı kalkınca 190 oluyo o kalmadan ne kadar oluyo blmiyorum ona göre varmdır mesela eni 90 olcak ama boyu 130 falan yane o boyuttada yatak bulamdım netteboshayallersmile
     
  6. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ZYNB_KB
  7. gulbiraz

    gulbiraz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2007
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    komidini kaldırmadan beşik olarak kullanınca 70*130 oluyor sanırım. Bu ölçülerde de bebek yatağı olarak var, yani 2 yatak almanız lazım.
     
  8. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ZYNB_KB
  9. april_sun

    april_sun Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    896
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    108
    canım bizim yatak da büyüyen yatak.
    ölçüsü dediğin gibi 80*180.
    yatasdan 80*180 yatak aldım ben.
    şimdi o dediğin komodin yatagın üstüne geliyo bizimkinde.
    ben o yuzden bi küçük yatak bi büyük yatak alma gereği duymadım; sizinki de öyle değil mi??
     
  10. 18 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ZYNB_KB
  11. defnedamla

    defnedamla 24 Temmuz 2009 saat 08.00 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çilekte ikisi birlikte veriliyor bildiğim kadarıyla

    ben gerek duymadım büyüyen yatak almaya

    çilekten büyükçe yatak aldım 4-5 yaşına kadar onu kullanabilirim sanırım. sonrada normal yatak alırım diye düşündüm.