Yardm eder misiniz?

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve Fbuse tarafından 24 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    24 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Fbuse
  1. Fbuse

    Fbuse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ablalarım ben 16 yaşındaa 1.58 boyunda ve 50.6 kg bir insanım. bale yapıyorum yaklaşık 11 senedir ve bacaklarım açık olmasına rağmen vücut tipim baleye pekte el verişli değil bildiğiniz elma türk kızı örneği. ve bu gidişle ben resitalde arka sıraya konulucam benim en yakın zamanda 45 kiloya inmem lazım biri bana yardım etsin ne olurrr..
    şu anda protein diyetine benzer birşey uyguluyorum ilk 3 gnde 600 gr verdim işte bugün 6 günüm hala aynıyım sizce devam edyim mi?
    listemide buraya koyuyorum gerçi arada bozuyorum elde değil okul falan derken gerçi şu ana kadar pek sapıtmadım dün öğlen simit kaşırdım akşam sırf meyve yedim mesela..neyse ama daha etkili bir liste sunarsanızda hayır demem yorumlarınızı bekliyorumm.şimdiden hepinize teşekkür ederim:1hug:


    1.Gün
    Sabah: 1 yemek kaşığı umalanmış ceviz,1 dilim peynir,1 tatlı kaşığı fındık ezmesi,1 fincan süt,2,5 dilim kepek ekmeği
    Ara:1 fincan çay,2 adet meyve
    Öğle: 2 dilim ekmek,1/3 çorba kaşığı mayonez,yeşil salata, 4 dilim tavuk göğüsü,1,5 dilim peynir,30 gram fırında patates
    Ara:meyve
    Akşam: frında tavuk,patates,yeşil salata
    2.Gün
    Sabah:3 diyet galeta,1 adet meyve,1 bardak süt,1 adet activia
    Ara: çay,2 meyve,patlamış mısır
    Öğlen: 1 parça tavuk yanında garnitür,yeşil salata
    Ara: 4 adet şekersiz bisküvi,potakal suyu veya süt
    Akşam: meksika usülü tavuk,yeşil salata
    Ara: 1 adet meyve
    3.Gün
    Sabah:2 adet galeta,1 bardak süt,activia
    Ara: iki meyve
    Öğlen:ton balıklı salata,bir kase yoğurt veya aktivia
    Ara:1 adet meyve
    Akşam:fırında tavuk pirzola,yağsız makarna,yeşil salata
    Ara:1 adet meyve
    4.Gün
    Sabah:2 dilim kepek ekmeği,1 bardak süt,2 dilim peynir
    Ara:çay,2 meyve
    Öğlen:ton balıklı salata,4 dilim peksimet
    Ara:150 gr haşlanmış brokoli,150 gr havuç
    Akşam:1 kase kabak çorbası,tavuk ızgara,az yağlı pilav,salata
    Ara: 1 bardak süt ,1 adet meyve
    5.Gün
    Sabah:2 parça az yağlı börek,1 kase yoğurt veyaz activia,1 adet meyve,1 bardak süt,2 çorba kaşığı bal
    Ara:çay,2 meyve
    Öğlen:ton balıklı salata,4 adet galeta
    Ara:1 adet meyve
    Akşam:tavuk ızgara,fırıda patates,salata
    6.Gün
    Sabah:3 çorba kaşığı diyet reçel,1 bardak süt,3 adet kurabiye,2 çorba kaşığı margarin,yarım dilim peynir
    Ara:2 adet meyvei4 adet şekersiz bisküv,
    Öğlen:ton balıklı salata,1 bardak meyve suyu
    Ara:1 gofret,1 bardak süt
    Akşam:tavuk,2 dilim ekmek,salata
     
  2. 24 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Fbuse
  3. LaMeKaN369

    LaMeKaN369 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.894
    Beğenildi:
    1.092
    Ödül Puanları:
    238
    canım bence doktor kontolünde diyet yap daha sağlıklı olur senin için
    yaşından dolayı tek tip sadece protein diyetini yapmanı tavsiye etmem
     
  4. 24 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Fbuse
  5. Fbuse

    Fbuse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    diyetisyene gittim geçen sene 2 ay ama hiç veremedim doğru düzgün anlamadımki of bilmiyorum annemde diyor bu sene bırak kiloyu össye ver kendini artık ama olmuyor işte
     
  6. 27 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Fbuse
  7. cileklipuding

    cileklipuding Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    16 Yaşş... Diyet için erken bence... Daha gelişimini tamamlamamışsınki :1no2:. HA 16 yaşında 90 kilo olursun o başka. Egzersize ağırlık ver bence. Sonra saçlarından, kemiklerinden vs. çekersin. Sadece bir örnek vereyim 25 yaşına kadar ne kadar kalsiyum alırsan o kadar kardır daha sonra aldıklarının o kadar faydası yok. Bayanların birçoğunda kemik erimesi problemi var biliyorsun kalsiyum eksikliğinden. Şimdiden kendini kasma opuyorumnanaktan, öncelikle sağlığın için a.s