Yaş farkı :(

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve melodyyy tarafından 13 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  1. melodyyy

    melodyyy Guest

    slm arkadslar ben 19 sevgilim 28 yasında aramzda 9 yas fark var . sizce bu cok önemli mi değil mi ? ilerisi için vs.. deneyemlrinizi yorumlarınızı bekliyorum . kafam cok karısıksenağlamasenağlama
     
  2. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  3. snookie

    snookie Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    130
    Ödül Puanları:
    153
    Yaş farkı o kadar sorun değil canım tabi bazen istisnai durumlar ortaya çıkabiliyor...

    Zaten yaşlarınızda çok orantısız değil bana göre...

    Kafanı karıştırma anlaşabiliyorsan gerisini zamana bırak....

    Mutluluklar....
     
  4. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  5. duyguud

    duyguud HeR şEy çOk GüZeLL....... Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    965
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bencede okadarda sorun değil yaş farkı 9 yaş zatenn eğer o insanla uyuşabiliyosan elalemde ne der falan diye düşünmee bence mutllklarr...
     
  6. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  7. melodyyy

    melodyyy Guest

    hiç aranız da cok yas farkıolan var mı ? ilerde hep sorun olur diyolar sizce doğru mu??
     
  8. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  9. esmeralda_2286

    esmeralda_2286 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.394
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    Canım aranızda çok orantısız bir yaş farkı yok bence de:1closedeyes:
    anlaşabiliyorsan sorun yok canımyerimseniben
     
  10. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  11. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    aranızdaki yaş farkı çok fazla değil...
    önemli olan anlaşabilmek...:nazar:
     
  12. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  13. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    ben 24 sevgilim 32 yani cumartesi günü eşim olucak:))

    asla yaş farkı sorun değil.. zaten biz bayanlar bebek falan derken çabuk deforme oluyoruz.

    hem beyler büyük olunca daha çok kıymet bilirler...:))

    mühim olan fikirler canım yaş değil.
     
  14. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  15. EU3

    EU3 Guest

    eşimle benım aramda da aynen o kadar var:KK70:bazen çok kötu duruma gelıyo ama en iyi şeylerıde yasatıyo..karakter meselesi..herkez aynı olamaz:kahve:
     
  16. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  17. melodyyy

    melodyyy Guest

    peki ailelerin budurumu kabullenmesi nası lolur ?? bizmkiler kabul etmez gibi geliyor
     
  18. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melodyyy
  19. EU3

    EU3 Guest

    walla ben evın tek kızı aılenın en fırlamasıydım evlencem ben dedım evlendım:KK70:senın durumun neyı kaldırır bılemem ama sevgını ölçmen gereken bi dönem değerse eyvallah der yürürsünüz ....