yaş farkıı

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve osqhe_07 tarafından 20 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  1. osqhe_07

    osqhe_07 Guest

    ii günler herkesee.. size bi sorum olucak abla tavsiyelerinizi almak istiormm =) bn 93 lüyüm ve 87li birinden hoşlanıorm yeni tanıştık daha..sizce bu yaş farkı sorun yaratırmı bni çocuk olarak görüomudur ? ve sizce nası davranıyımki olgun olduğumu anlasın :sm_confused: :uhm:
     
  2. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  3. desert06rose

    desert06rose Annesinin kuzusu canim oğlum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ne yalan sölüüüm görüodurr benceee benim sevdiğimde 88 li 90 ve üstüne çoluk çocuk ya onlar dio yerimseniben sen biraz daha büyü ondan sonra sorun kalmaz şakkıdı
     
  4. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  5. EU2

    EU2 Guest

    kız desert sende ha senin ki hiç o yaşta olmamış mı?

    bende değilim şekerim yani küçük değilim ama bende çocuksu görürüm 93 lü filan oldumu çocuksu derken

    fikirleri değişme aşamasındasın şu anda görüyo olabilir ama görmüyoda olabilir ama bnce biraz bekle derim..
     
  6. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  7. osqhe_07

    osqhe_07 Guest

    =( tühh yaa olgun davranıorm aslnda ama genede öle düşünüo olabilirler.. erkekten erkeğe de deişio dicemde bu bnm kendimi avutmak için sölediim bi söz =/ =D
     
  8. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  9. osqhe_07

    osqhe_07 Guest

    eet beklemekten başka çarem yok yeni tanıştk tanıdıkça anlar benide fikirlerimide.. zamana kaldı yanii
     
  10. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  11. arwen85

    arwen85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kendine güvenın olsun senin..ama ne yalan söylyeyim..o tam genclik zamanını yasıyodur şimdi.nerde sabah orda akşam misali...87 ise sen ise 16 yasındasın..dikkatlı ol derim sana ben..yanlış şeyle yapma sakın...
     
  12. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  13. desert06rose

    desert06rose Annesinin kuzusu canim oğlum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    işte benim deli naparsın :1closedeyes: ama gerçekten şöle bi bakınca arada çok yaş olmasada 90 lı banada çok küçük gelio şakkıdı
     
  14. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  15. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    eğer yazdığın şekilde konuşuyosan çocuk olarak görüyodur tabi.o ne be altına türkçe açıklamasını da yaz bari.nişantaşı aksanı gibi.
     
  16. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  17. EU2

    EU2 Guest

    kuzum desertim o 9 larda olduğundan öle yani 89 la 90 arasında ki fark bi yaş ama biri 9 biri 8 li diyedir amanın

    nesem konu dağılmasın..:):)

    güzelim sen bekle ani hareket etme sonuçta arada genede yaş farkı var onun fikirleri ve seninkiler çok farklı şuanda dikkatli ve sabırlı ol

    sen daha büyümeye çalışıosun o büyüdü ne bilem yahu:)
     
  18. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : osqhe_07
  19. osqhe_07

    osqhe_07 Guest

    nişantaşı aksanı gibi derken ? ne alaka ki Türkçe açıklaması falan