yaşadığımız esrarengiz olayları paylaşalım mı

Konusu 'Geyik Sohbeti' forumundadır ve azyeb tarafından 13 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : azyeb
  1. azyeb

    azyeb rabbimin mucizesi beyzam Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    buda benden olsun hanımlar
    ben yaşanılan esrarengiz olayları dinlemeyi severim
    ama sonra çok tırsarım yalnız kalınca
    çokta korkutucu olmayacak şekilde
    herkesin yaşadığı,hissettiği,duyduğu birtakım şeyler vardır
    yazalım paylaşalım ne dersiniz
     
  2. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : azyeb
  3. melisam09

    melisam09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    487
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    selam kızlar ilk ben başlatayım yazmayı.... bundan 4-5 sene önce evli değilim ozamnlar ablam var yeni hatim etti kuran okuyacağım dedi bnde tv seyrediyordum tamam dediim abla sen diğer odaya git ben kapıyı kapatıp sesini kısarım iyice dedim tamam dedi gitti odaya kapattı kendi kapısınıda benden çıt çıkmıyor ama rahatsız olmasın diye okusun diye neyse aradan 1 saat geçti ablam sinirli bişekilde geldi yanıma yha dedi sen nasıl bi insansın hiç mi utanmıyosun bu ne saygısızlık felan ben diyorum abla noldu naptım ben diyorum dedi ablam 1 saattir girdin odaya rahatsız ediyosun beni etrafımda geziosın dikkatimi dağıtıyorsun ben şoktayım tabi abla dediim ben hiç çıkmadım odadan ikimizde üstümüze birşey alıp çıktık evden o anki korkuyu anlatamam kızlar...komşuya gittik ablam titriyo annemler gelene kadar girememiştik eve eyvahedigeldismile
     
  4. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : azyeb
  5. azyeb

    azyeb rabbimin mucizesi beyzam Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    ilk olarak ben başlayayım
    birçok şey var yaşadığım ama birini anlatayım
    arkadaşın nişanına gitmiştik.elektrikler kesilince eve geldim.evde kimse yok teyzemlere gitmişler ve elektriklerde yok.beni aldı bir telaş.hemen aradım babamı çabuk eve gelin diye.tabi o sıralar işyerinde çok konuşuyoruz bu tarz şeyleri.camdan bakıyorum merakla gelmelerini beklerken birden aklıma anahtarı kapının üzerinde unuttum gibi geldi.sonra kapının açıldığını duydum.kapıdan sonra uzun bir koridor var ve sonunda mutfak var.kapının sesini duydum ama baktım anahtar masanın üzerinde yani kapıda değil.ortam sessiz ve karanlık.tüm cesaretimi toplayıp çıktım koridora ve kimsecikler yok.açık pencereden yola baktım heryer sessiz ve karanlık.ama o sesi duyduğuma çok eminim yani psikolojik olarak hisetmedim gerçekti.
     
  6. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : azyeb
  7. azyeb

    azyeb rabbimin mucizesi beyzam Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    ikimizde aynı anda yazmışız canım..ikimizinkide ilk oldu..ne diyosun ya gerçekten ürkütücü..
     
  8. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : azyeb
  9. melisam09

    melisam09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    487
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    yaa ben çok yaşadım böyle olaylar çevremde yaşanda bir çok insan var cnm hepsini anlatmaya kalksam baya gererim ortamı en iyisi ben susayım korkmaya başladım galiba opuyorumnanaktan