Yaşadığımız komik olayları anlatalım mı ?? :)))

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve lili_26 tarafından 18 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lili_26
  1. lili_26

    lili_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Slm kızlar yaşadığımız komik olayları anlatalım moral bulalım belki bi tebessüm belki bi kahkaha .!!!! hihoyyyt alkisalkisalkis
     
  2. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lili_26
  3. lili_26

    lili_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    önce ben anlatayım...
    bi kaç sene önce gerçekleşen bu olaya çok gülmüştükk , şimdi akşam vakti yemeğmizi yemiştik oturuyorduk ailece birr yandanda tv izliyoruz neyse bir anda odalardan birinin kapısının hızla kapandığını duyuyoruz çok korkmuştuk hepimiz kalktık mutfağa yöneldik ne bulursak aldık ellerimiz bıçak ,oklava,merdane :eek:klava: sonra tek tek odaları geziyoruz çok korkuyorz ama aklıma bemin her türlü şey gelmişti ya hırsız karşımıza çıkarsa ya babama saldırısa ya bişey olursa vs vs .. neyse bütün odalar bitti kilere geldik babam kapıyı açtı ittiriyo açılmıyo kitli falanda değil babam ittiriyo kapı geri kapatılıyor sanki sonunda babam iyice yüklendi kapıya açtı baktı içeri babam başladı kahkaha ile gülmeye noldu diyoz babam gülüyo hala sonra girdi içeri ne oldu dersiniz rafdaki büyük lahana raftan düşmüş ve kapıyı kapatmış o hızla ,hepimiz çok gülmüştük bize hem korku hem kahkaha yaşatmıştı delikafadulden
     
  4. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lili_26
  5. lili_26

    lili_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    B tane daha anlatmak istiyorummm opuyorumnanaktan
    şimdi kızlar ablacığım o zaman daha bekardı işten gelmişti mesaiye kaldığı için biraz geç vakitti biz yemeğimizi yemiştik ablam yemeğini hazırladı mutfakta içeri geldi tv li odaya yemeğini yedi yorulmuştu baya bana dediki bana portakal getirir misin dedi bende aldım portakalı elime kapıdan abla al dedim o daha tutma hareketini yapmadan fırlatmışım sonra ablamın yan taraftan :tomato: kafasına geldi gözlüğüde fırladı ablacığımın sırnaşık şey ayy yaa ablamın bana bir bakışı vardı sonrasında kızmıştı tabii canım ablam gurbete evlendi şimdi çok özledim onu :gitme:
     
  6. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lili_26
  7. lili_26

    lili_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sizin hiç yok muuu CADIARZU