Yaşadıklarımdan yoruldum:((((

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve yarennkara tarafından 3 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  1. yarennkara

    yarennkara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    26 yaşımdayım....ama sankı rakamlar yer değiştirmiş gibi.
    içim kapkaranlık..genç değilim gibi..
    çözmeye çalıştım,kendimi bu bunalımdan kurtarmaya çalıştım ama olmuyo..
    hayal kırıklıkları..
    umduğun gibi bi evlilik yapamamak...
    aileden uzak kalmak..yalnızlaşmak..
    git gide artan huzursuzluk...
    koca bi mutsuzluk..
    beni daha bi itti uçurumun kenarına..
    geçen sene bu zamanlar psikiyatriste gittim...
    10 ay ilaç kullandım..tamam düzeldim iyiyim dedim ama yok değilim..
    olmuyo...kırgınlıklarım geçmiyo..unutamıyorum olan biten herşeyi...
    napıcam nasıl çıkıcam işin içinden bilmiyorum..eşime karşıda artık yaklınlık duyamıyorum..
    onu çok suçluyorum...
    olmadık yerlerde ağlama krizlerine giriyorum...
    en son geçen hafta alış-veriş merkezinde herkezin içinde aniden ağlamaya başladım..
    korkuyorum delirmekten..
    bi gün yenik düşüp intihar etmekten..
     
  2. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  3. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.349
    Beğenildi:
    21.547
    Ödül Puanları:
    363
    Çok çok üzüldüm arkadaşım..:nazar:
    Tüm dertler üstüste gelmiş maalesef..
    Ailenden uzak olmak zaten başlı başına büyük bir zorluk..:çok üzgünüm:
    Ama evindeki huzuru yakalamak için eşinle beraber hareket etseniz,sorunları güzellikle tartışıp tatlıya bağlasanız ne iyi olur..
    Bilmiyorum büyüklüğünü problemlerin tabii.. İnşallah aşılmayacak kadar kötü değildir..:teselli:
     
  4. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  5. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım benım ya ınsanlar neler yasıyorlar canım kendı kendıne ıyı etmeye calış
    kotu seyler dusunme evet zor zamanlar gecırmısın yada gecırıyorsun...
    eve kapanma cık gez dolas...kıtaplar oku ve allaha sıgın..dualardan vazgecme...
    canım...allah yardımcın olsun ve isallah bır an once ıyılesırsın..
    hene olursa olsun ıntıharı sakın ama sakın aklına getırme.....
     
  6. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  7. yaralim

    yaralim Kizim...Askim... Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Oyy kiyamam...
    kotu bir donem desek ? :teselli:
    aileden uzak olmak çok zor...bunun çaresi pek yok rabbimden sabir dilemekten baska :çok üzgünüm:
    fakat kocanla olan derdini bilmiyorum ve neden onu suçluyorsun, seni bu kadar aglatan nedir bilemiyorum ama...yokmu çaresi ? :sm_confused:

    Derdini anlatmayan derman bulamazmis...
    Eger anlatmak istersen, dinlerim.
    Umarim çok kotu seyler degildir, ve en kisa zamanda asarsiniz sorunlarinizi

    Allah yardimcin olsun :1hug:
     
  8. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  9. yarennkara

    yarennkara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    beklediğim gibi bi evlilik olmadı..eşim hakkında yanılmışım..çok üzüntüler yaşattı bana..
    aldatmak değil..ama geçmiş ilişkisi hep üzerim çöreklendi....çok tartışık..
    çok kırıldım..çok ağladım..zamanla bunlar bende büyük yaralar açtı..
    en son geçen hafta konuştum onunla...
    olmadığını söyledim..bu şekildede ona bişi veremeyceğimi söyledim..hatalarını vurdum yüzüne..
    depresyonda olduğum için.dinledi..çözüm bulmaya çalışıyo ama ben düzelmiyorum..içim çok acıyo...
     
  10. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  11. nuci

    nuci Guest

    daha açık yazarsan canım derdını yardımcı olmaya çalısırız...
     
  12. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  13. samyelim

    samyelim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108

    caım benim seni çok iyi anlıyorum aynı durumdayım bende sanki kendimi gördüm eşim bana da çok şey yaşattım çok şükür artık düzeldi ama bazen unatamıyo insan haklısın şimdi çok iyiyiz sorun şimdi bende bir türlü bu korkuları atlatamadım bende bu gün gittim dr 45 dk falan konuştuk o kadar rahatladım ki anlatamam sende ilaç kullanmak yerine bunu denesen belki yardım cı olur sana haa... ama sakın intaharı düşünme sakın allahın verdiği canı ancak allah alır bunu unutma ahiretinide yakma bol bol dua et.... inan bana herşey çok güzel olacak sınanıyoruz bunu unutma bu sınamadan geçmeye bak hayat o kadar güzel ki ufacık şeyleri takmaya deymiyooo inan üç günlük ömrümüz var bunu doya doya yaşamaya bak ben bu gün bunları öğrendim bir kez daha ve bir kez daha umarım başarırsın ve bizimle paylaşmakta nasip olur a.s.
     
  14. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  15. yeni ruh

    yeni ruh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    86
    Dinlemiş olması ve değişmeye çaba göstermesi iyi birşey değil mi arkadaşım...Ama yaşamadan anlaşılmıyor.Bence başka şeyler daha var.Sırf eski aşkdan olmaz bu kadar bezginlik...Ama insan sıkılıyor anlatamıyor hatta unutuyor artık bile..değil mi?:1hug:
     
  16. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  17. oldday

    oldday Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    94
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inanmıyorum yarennkara aynı sorunları yaşıyoruz. senin adna üzüldüm. ama yalnız değilsin. senin gibi olan bir sürü kadın var. bende şuanda depresyondayım. 5 aydır tedavi görüyorum. ama hiç düzelemedim düzelemiyorumda. hayat bana çok boş geliyo. çok yalnızım. bir çocuğum var 4 yaşında. eğer o olmasa kesilikle kendimi öldürürdüm.yaşamak istemiyorum artık. sanki deliriyorum.bundan çok korkuyorum. delirmekten :KK43:((
     
  18. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  19. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    keşke hayat herkes için güzel ve yaşamaya değer olsa ama maalesef değil:KK43:(((
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.