yaşanılacak mekan

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve Pamuk tarafından 28 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  1. Pamuk

    Pamuk Guest

    kızlar biliyorsunuz yeni mezun oldum ve iş arıyorum

    muhtemel iş yerlerimden biri silivride.... ben ankarada yaşıyorum (yani ailem ankarada) dolayısıyla nerede iş bulursam oraya taşınıcam ve tek başıma yaşıycam.

    şimdi sorun şu; eğerki silivrideki işe girersem, silivride mi yaşamalıyım yoksa her gün 1 buçuk saat gidiş bir buçuk saat geliş olmak üzere 3 saatimi yolda geçirip istanbulda mı yaşamalıyım?

    erkek arkadaşım istanbulda avrupa yakasında yaşıyor. yakın olmak istiyoruz elbette ama açıkcası her gün 3 saat yol bana zor geliyor.

    bi savunmam vardı, silivride ev kiraları daha ucuzdur diye ama internetten araştırdım pek de öyle ucuz değil silivride ev kiraları, 75 metre kare eve 500 YTL kira istiyorlar, bizim evimiz 170 m2 ki gayet merkezi bi yerde (Ankara'da tabi) 650 YTL ya da onun gibi biey kiramız...

    evet kızlar sizin de fikirlerinizi alıyım dedim. daha iş garanti değil ama hadi gel başla denirse tereddüt etmek istemiyorum kararlarım konusunda. erkek arkadaşımın ailesinin karşısında kararsız kalmak istemem (hayatıma müdahale etmeye çalışmalarını istemiyorum)...

    bu arada silivri kışın soğuk olur filan demeyin ben Ankara'nın soğuğuna alışık hatta çok seven bi insanım kaydirigubbakcemile3
     
  2. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  3. Japon KIZ

    Japon KIZ IŞIL' IM Pro Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Öncelikle İstanbul' da hangi semtte oturacağına bağlı. Örneğin; Avcılar, Büyükçekmece civarı düşünüyorsan, Silivri' ye gitmek sorun bile değil. :eek:
     
  4. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  5. Pamuk

    Pamuk Guest

    avcılar büyükçekmece filan da çok uzak ama canım ya senağlama

    ama kira sorunum var 500-600 YTL ye düzgün bi ev bulabileceğim bir semptte oturucam elbet.

    her gün servis götürüp getiricek işe ama ya servisi kaçırırsam korkusu da var elbet, nasıl giderim servisi kaçırırsam istanbuldan silivriye
     
  6. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  7. Kxoxmxuxr Prenses

    Kxoxmxuxr Prenses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.350
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    maaşın kiranı karşılamana ve birikim yapmana yetecekse silivride tek başına kal derim hadi yazın yol önemli değil çekilir de bide bunun kışı var trafiği var en iyisi işyerine yakın oturman
    ama bu şartlara da uymuyorsa hiç değerlendirme bile
     
  8. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  9. Pamuk

    Pamuk Guest

    aynen senin gibi düşünüyorum ama kız başına silivride ne yapıcaksın yorumlarına maruz kalıyorum... maaş eğerki kiramı karşılayıp geçinmemi sağlamıycak olursa elbette girmem o işe, sürünmek için istanbula gidilmez elbet...
     
  10. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  11. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    maaşın iyiyse hergün git gel o zaman,servis içinse erken kalkarsın artık...kaydirigubbakcemile
     
  12. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  13. Kxoxmxuxr Prenses

    Kxoxmxuxr Prenses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.350
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    o kız başına evde kalınmaz muhabbetleri eskidendi be pamukçum şimdi nerde iş bulursa herkes oraya gidiyo
    takma kimseyi sen mutlu olucaksan ayaklarımın üzerinde durabilirim diyosan duyma kapa kulağını çatlak seslere yerimseniben
     
  14. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  15. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    işinizin,evinize yakın olması bir avantajdır...
    hem zaman açısından,hem masraf açısından...
    günde 3 saat çok uzun bir zaman...
    silivride 500 ytl diyorsunuz...
    yol masrafınıda kattıktan sonra hesabınızı yapın...
    en mantıklısına karar vereceğinize inanıyorum...
    sevgiler...
     
  16. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  17. Japon KIZ

    Japon KIZ IŞIL' IM Pro Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Kız başına Silivri' de ne yapacaksını pek anlayamadım CADIARZU
    Silivri' de güzel bir yer bence.
    Sen nereleri düşünüyorsun canım?

    :1hug:
     
  18. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Pamuk
  19. Pamuk

    Pamuk Guest

    kendi özel arabamla gidip gelicek olsaydım direk silivri derdim ama iş yerinin servisi götürüp getiricek, yol masrafını o yüzden hesaba katmıyorum...

    istanbulu düşünmemin sebebi eğerki silivride oturursam sevgilimi anca hafta sonları görücem gene çok bi farkı olmıycak ankarada olmamla...

    ahh ah bakırköydeki iş olsaydı hiç böyle şeyleri düşünmem gerekmiycekti senağlama