yaşayan varsa cevap

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve ^^gxoxzbebexgxi^^ tarafından 16 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    16 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ^^gxoxzbebexgxi^^
  1. ^^gxoxzbebexgxi^^

    ^^gxoxzbebexgxi^^ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm bayanlar benim bi sorunum var 23 haftalık hamileyim ve sol tarafımda yani kalbimin hizasında çok ağrım oluyor bıçak batıyo gibi canım yanıyo yerimde duramıyorum 2 haftadır ara ara yaşıyorum bunu. kimisi karnın büyüdüğü için öyledir diyolar ama bilmiyorum bilen varsa yaşayan varsa beni aydınlatırsanız çok sevinirim... şimdiden teşekkürler....:enbuyukkk:
     
  2. 16 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ^^gxoxzbebexgxi^^
  3. panikatak

    panikatak Guest

    mrbbbb
    bende daha önceleri kalbimde hafif ağrı olurdu.iğne batması gibi.birgün ellerim falan uyuştu.halsizleştim.kalp grafiğim falan çekilmişti.ritim bozukluğu var demişti dr um.tabi o zamanlar bekardım..yaklaşık 3 sene öncesi falan .üzerinde durmadım.

    ama dün gece saat 3 gibiydi.sanki kalbime bıçak sapladılar.birden o acıyla nasıl uyandım bende bilmiyorum.çok acı vericiydi.hamileliğimde ilk kez kalbim ağrıdı.ve çok korkuttu.nefes alamadım.zaten sırt üstü yatıyordum.o şaşkınlıkla sola dönceğime sağa döndüm.daha kötü oldum. son bi nefesle soluma döndüm.birden geçti.ama çok kötü yokladı gece gece beni.artık o neydi bilmiyorum.ama benimde başıma dün gece bu olay geldi.öleceğimi sandım o an.:çok üzgünüm:
     
  4. 17 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ^^gxoxzbebexgxi^^
  5. ^^gxoxzbebexgxi^^

    ^^gxoxzbebexgxi^^ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    panikatak saol ilginden dolayı.... ama başka kimse bişey yazmamıs....üzüldüm
     
  6. 17 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ^^gxoxzbebexgxi^^
  7. wrose

    wrose MURAT & DEFNE Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.618
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım böyle bişey yaşayan olmamıştır diye yazmamıştır kimse.. bence muhakkak bi doktoruna danış.. o seni aydınlatacaktır eminim.. fazla yormada kendini fazla harekette yapabilir tabi tam emin değilim bende üzgünümm :sm_confused:
     
  8. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ^^gxoxzbebexgxi^^
  9. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm belki bebeişin büyüdüğü için yukarıya baskı yapmaya başladı,ama bu bizlerin sölemesiyle önlem alınacak yada düzelecek bi şi deil.benim bşıma gelmedi ama bence doktoruna danışmanda fayda var cnm
     
  10. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : ^^gxoxzbebexgxi^^
  11. suprise

    suprise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kaburga agrisini duymustum ama kalp agrisini ilk defa duyuyorum... kaburga agrisida cocuk buyudukce kaburgaya baski yapiyo ondan... belki bununla alakali bi seydir ama sen genede doktoruna bi danis... ne olur ne olmaz...allah sifa versin..;