yasmin kullanımı ile ilgili bir soru

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve su__m tarafından 7 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    7 Haziran 2010
    Konu Sahibi : su__m
  1. su__m

    su__m Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb ben yaklaşık 6-7 aydır düzenli olarak yasmin kullanıyorum bu ayda düzenli olarak başladım fakat 3tabletten sonra ilacımı kaybettim ve yeni ilaç alamadım 3günden beri içmiyorm bu ay için herhangi bir şey yapabilirmiyim ilaca devam debilrmym yeni alsam? 3tablet bile kullanıp bıraksam adetim olrmu çünkü son tabletten 3gün sonra adetim oluyordu birde yeni pakete ne zamn başlamalıyım adetin ilk günümü?
     
  2. 7 Haziran 2010
    Konu Sahibi : su__m
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam işleri karıştırmışsınız muhtemelen bu ay düzensizlik yaşarsınız sonraki ayda göreceğiniz adetin 3. günü doktorunuzun size tariflediği gibi kullanmaya tekrar başlayın ve bu ay mutlaka prezervatif ile korunun.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.