Yasmin kullanıyorum, 15 gündür adetim devam ediyor. Acil yardım lütfen....

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve moonlight... tarafından 5 Mart 2010 başlatılmıştır.

    5 Mart 2010
    Konu Sahibi : moonlight...
  1. moonlight...

    moonlight... Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar. Kardeşim yeni evlenecek ve bunun için bi kadın doğumcuya gitti. Doktor ona Yasmin adlı doğum kontrol hapını önermiş. İlk kullanacağı içinde tarif etmiş: Adetinin birinci günü başlayacaksın ve kutu bitmeden kesinlikle bırakmayacaksın, demiş. Oda aynen adet olur olmaz başladı. Bugün 15. günü ve aynen ilk günkü gibi adet olmaya devam ediyor. 6 tane hap kaldı. Ne yapalım acaba. Bırakmayada korkuyor. Ayrıca bıraksa yine adet olacak herhalde. Dün sağlık ocağına gittiler normal demiş doktor. Bize pek normal gelmedi. Acil yardım ederseniz seviniriz. Teşekkürler
     
  2. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : moonlight...
  3. niltt

    niltt N & G... 24.05.09 Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    belki vücuduna uymamış olabilir,tekrar kadın doğuma gitse iyi olur,malum hormonlarla oynanıyor...
     
  4. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : moonlight...
  5. moonlight...

    moonlight... Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Acaba bizmi yanlış kullandık diye düşündüm. Çünkü adet olur olmaz başladı kullanmaya. Belki doktor adet gününde ama adetin başlamadan demek istemiştir. Aksine bu hapı bıraktıktan sonra adet olmak gerekmiyor mu.?
     
  6. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : moonlight...
  7. Verite

    Verite Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    bana da aynısı oldu. geçiyor merak etme. anormal değil, alışma süreci...
     
  8. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : moonlight...
  9. mavi_lina

    mavi_lina *** FENERBAHÇE *** Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.179
    Beğenildi:
    602
    Ödül Puanları:
    113
    ılk kullanımlarda bu tür sorunlar olabiliyor. Günde 3 defa apranax forte alsın. Apranaxın kanama dengeleme özelliği var. Yazz kullanırken bende de böyle olmuştu. Dr apranax almamı söylemişti.