yasmini bıraktıktan sonra.....

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve Ceylan tarafından 7 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Ceylan
  1. Ceylan

    Ceylan BiHüzünSaklı ve BinUmutla Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.898
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    Yasmini 2haftadır kullanmıyorum ve şu geçen 1 hatada şiddetli baş ağrılarım var ve hayatımda ilk defa dün burnum oluk oluk kanadı acaba ilaçla ilgisi olabilirmi?Hani amacı,hormonları tembelleştirip gebeliği önlüyor ya çünkü burun kanaması sebeplerine baktığımda hormon bozukluluklarında dolayı da oluyormuş..
     
  2. 7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Ceylan
  3. smile6081

    smile6081 Gözlüksüz bakıyorum hala cahilsin Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.091
    Beğenildi:
    521
    Ödül Puanları:
    188
    bende yasmin kullanıyorum suan regl dönemim ilaca 7gun ara verdim... benimde 1haftadır basım ağrıyor ve dikkat ettim ilaca basladıktan sonra her regl dönemimde siddetli bas bağrıları cekiyorum...ve her zamn değil ama regl dönemimde özellikle sabahları burnumun kanadığı nı gördüm.. sizde bu konuya değinince neden olmasın dedim... olabilir bence
     
  4. 7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Ceylan
  5. Ceylan

    Ceylan BiHüzünSaklı ve BinUmutla Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.898
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    İlacı bir senedir kullandım ve artık bebek düşündüğümüz için ilacı bıraktım ama kullanırken bi ara ara baş ağrım vardı ama ilaca bağlamamıştım ama bıraktıktan sonra çok kötü oldum hala da sersem gibiyimm.
    eğer hala kullanıyorsan bırak ilacı bence değiştir..
     
  6. 12 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Ceylan
  7. karman

    karman Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.644
    Beğenildi:
    1.508
    Ödül Puanları:
    123
    3 sene yasmin kullandim ara ara bas agrim oluyordu ama burun kanamasini simdiye kadar hic yasamadim. Yaklasik 1 aydir yasmin kullanmiyorum ama ne bas agrisi ne de burun kanamasi var.
     
  8. 19 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : Ceylan
  9. bangy

    bangy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    11 ay boyunca Yasmin kullandım. Kullanırken hiç bir yan etkisini görmedim. Ancak haziran ayında adetim5-6 gün erken geldi. Böyle olunca Yasmin den dolayı erken geldiğini düşündüm ve kutunun bitmesiyle yasmini bıraktım. Dışarı çıkarma yöntemiyle korunmaya geçtik. Ama bu sefer de temmuz ayında hiç adet görmedim. Yasmini bıraktığım için düzensizleşmiş olabilir miyim?
     
  10. 19 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : Ceylan
  11. NhrT

    NhrT Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    26
    zamanında 6 aya yakın yasmin kullanmıştım. bıraktığımda bende düzensizlik yapmıştı. benim de adetim 4-5 gün gecikmişti.
     
  12. 21 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : Ceylan
  13. althea

    althea 'O'benim dünyam '♥' Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    2.654
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    88
    yaklasık 14 ay kadar yasmin kullandım.ne kullanırken ne de bıraktıktan sonra hıc bas agrım olmadı.sadece bıraktıktan sonra adetım 5 gun gecıktı.bu da etkılerınde yazıyordu normaldi yani.zaten bıraktıktan sonra duzensızlık olabılecegı yazıyordu prospektuste.onun dısında burun kanamasının hormonlarla alakası olacagını sanmıyorum,doktor degılım bu benım fıkrım sadece.bu yuzden yanlıs yonledırmek ıstemem.bas agrısı ve burun kanaması baska bırsey de olabılır.bır doktora ya da en azından eczacıya danısmanızda fayda var
     
    Son düzenleme: 21 Temmuz 2013