Yatak odamız sadece uyku odası oldu

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve essitalopram tarafından 12 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  1. essitalopram

    essitalopram Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    128
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Antidepresan kullanmaya başladığımdan beridir cinsel istek diye birşey kalmadı. İlacı kullanmazsam çok depresif huysuz ve sinirli oluyorum, kullanırsamda libido sıfıra iniyor. Eşim anlayış gösteriyor ama anlayış anlayış bir yere kadar bir gün isyan bayrağını çekecek diye korkuyorum. Birbirimizi çok seviyoruz ama ona eziyet ettiğimi düşünüyorum. Benimle benzer durumları yaşayan kimse varmı, varsa neler yapıyorunuz bu durumu düzeltmek için?
     
  2. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  3. olivia

    olivia bazen gitmek en dogrusu, elveda KK ve sevdiklerm ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    5.097
    Beğenildi:
    5.651
    Ödül Puanları:
    238
    Canim neden antidepresan kullaniyorsun?
    Niye bu kadar huysuz ve sinirlisin? Yani kullanmadan sporla falan idare edip kendini daha saglikli hissedebilirsin.
    Ne olursa olsun bu gibi ilaclara karsiyim. Türkiye`de moda olmus icmeyen yok gibi.
    Bence bu durumunu sporlada gecirebilirsin. Hemde kendini daha zinde ve kafani daha bosaltmis hissedersin.
    Cünkü spordan sonra vücut endorfin ve serotonin hormonlari salgilar ve insan kendisini yeniden dogmus gibi hisseder. Ben sahsen yüzmeye giderim, kus tüyü gibi hafif dönerim evime.
     
  4. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  5. joey

    joey just breathe Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.560
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    doktorla görüş, ilaç değişikliği yapsın.
     
  6. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  7. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    83.172
    Beğenildi:
    33.743
    Ödül Puanları:
    563
    Bu ilaçları sürekli kullanıyorsanız doktorunuza söyleyin durumunuzu miligramlarını düşürsün yada başka ilaç versin.
     
  8. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  9. damlam123

    damlam123 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.140
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cnm bu ilaçların yan etkisinden kaynaklanıyor ilacı bırakınca düzelir. sorun ne bilmiyorum ama sadece sinir çin kullanıyorsa bitkisel çaylar ve karışımlarda kullanablirisn kendinşi şartlandırma bence ilaçlara.. biraz kendine gelmee çalış sonrasında başarırsın zaten..
     
  10. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  11. kahvekokusu

    kahvekokusu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.466
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    doktorunuzla görüşün..
     
  12. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  13. basardim

    basardim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2010
    Mesajlar:
    356
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet bu ne oldugu belirsiz ilaclar:ecrin_bebek:yapiyor bunlari ben kurtuldum igrenc bir durum gerckten evlilikte yatak odasi cok önemli doktorunla konus saglik herseyden önemli ben kurtuldum su an hersey normal
     
  14. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  15. essitalopram

    essitalopram Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    128
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Doktorumla konuştum zamanında bu konuyu, aşağı yukarı hepsinde bu yan etki varmış. 10 mglık etken maddesi essitalopram olan bir ilaç kullanıyorum (ilaç adı vermek yasak o yüzden böyle yazıyorum), bu ilaç sayesinde normal ve mutlu bir insan olabiliyorum. . Bizde genetik olarak depresyon ve anksiyeteye yatkınlık var, çok zor bir çocukluk ve ilk gençlik dönemi geçirdim. Bipolar bozukluk yaşadım, iyileştim vs. O kadar basit değil yani durumum. Strese aşırı duyarlıyım ve stres eşiğim çok düşük. İlacı bırakmayı çok denedim, ilacı bırakır bırakmaz libido konusunda tamamen düzeliyorum ama bu sefer çevremdekileri kırıyorum ve depresif bir duygu durumuna giriyorum. Bu ilaç olmadan serotonin salgılayamıyor sanırım bünyem. İlaç değişikliği yapsak düzelirmi ki? Antidepresan kullanıp da cinsel yönden aktif bayanlar var mı sitede?
     
  16. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  17. cherrybl0ss0m

    cherrybl0ss0m Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yatışmak için antidepresan harici bitkisel kürler vs. uygulayamıyorsanız yani antidepresan etkisini gösteremiyorlarsa, libido konusu için bitkisel kürler veya gıdaları özenli tüketebilirsinz belki faydası olur, araştırıp deneseniz ya da önce Dr unuza danışsanız...:sm_confused:
     
  18. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : essitalopram
  19. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198