Yatmadan önce deneyin... Sabah elleriniz yumuşacık olsun!!!

Konusu 'Güzel ve Bakımlı Eller İçin Öneriler' forumundadır ve travon tarafından 16 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  1. travon

    travon KAÇ YENİLGİ VAR ÖMÜRDE??? Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bunu akşam bizzat kendim denedim ve ellerim harika oldu. ellerim okadar kötü çatlamış ve kurumuşki berbattı yani anlataman bide sürekli nemlendirici kullanmama ragmeen düzelmiyodu.
    yaptıgım şey şu: bir kabın içine sıcak su( ellerinizin dayanacagı kadar)yarım limon suyu,halis zeytin yagı 1 tatlı kaşıgı,birz nemlendirici(ben avonunkini kullanıyorum)sıktım ellrimi 10dkk beklettim arada masaj yapıp ovdum, sonra ılık su ve saf el sabunu ile yıkadım kuruladım. son olarak bolca vazelin sürüp çorap geçirdim ve yattım
    gerçketen yumuşacık oldu çatlaklar azaldı bembeyaz oldu:dance: deneyip sizde görmelisiz. hiç pahalı kremlere para harcamaya değmez. bunu 1 hafta yatmadan denemeyi düşünüyorum bana çok iyi geldi benden size tavsiye:1rolleyes:
     
  2. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  3. MonaPisa

    MonaPisa Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    Hmmm.. bak bunu denemem lazım.
    Ben de sürekli nemlendirici kullanıyorum ama bana mısın demiyor.
    Özellikle soğuktan mıdır nedir bir koyulaşma oldu son aylarda, umarım iyi gelir.
    Akşam hemen deneyeceğim ama çorap giyip yatamam, çok sıkıntılanırım gece, yine de deneyeceğim.
    Yazarım sonucu. Sağolasın.
     
  4. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  5. EU3

    EU3 Guest

    çorapla yatmak mı ? cnm ben ayağım donsada ayağımda bile çorapla yatamazken ellerimi hiç kapatamam sıkıntılı kadınımdır :1no2:
    ama netrugune el kremini bulduğumdan beri hiç bişikayetim kalmadı fiatı çok ta diil buda benden tavsiye olsun suyada dayanıklı süper bi krem :lepi:
     
  6. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  7. travon

    travon KAÇ YENİLGİ VAR ÖMÜRDE??? Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bendede çatlaklardan dolayı kararma olmuştu beyaz tenli olmama regmen ellrim karardı bu formul çok iyi geldi şimdi bakıp bakıp mutlu olyyomsositososito çoraba gelşnce vazelin çok yaglı oldudgndan gece bulaşabilr ben sabaha karşı çıkardım valla ama pamuklu eldivende kullanabilrisiniza.s
    şimdiden kolay gelsin deneyn arkadaşlar sonucu yazarsa çok memnun olrumm:1rolleyes:
     
  8. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  9. MonaPisa

    MonaPisa Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    Ben de aynısını kullanıyorum ama biliyo musun niyeyse benim ellerim bunu sürdükten sonra böyle yapış yapış kalıyor gibi... az da sürsem aynı çok da sürsem..silsem de.. anlamadım vallah. :uhm:

    Bu arada belki parmaksız eldiven olabilir... bi ihtimal bi kaç saat tutarım elimde bilmiyorum. Nihayetinde menopozlu kadınım ben ya saçım bile fazla geliyo geceleri bazen. kaydirigubbakcemile3
     
  10. 17 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  11. eylul77

    eylul77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    vazelın ve eldıven ıse yarıyor bende ara sıra yapıyorum.turkıyeden gelırken lapıdakın el kremını almıstım cok etkılı tırnaklarada ıyı gelıyor fıyatıda 5-6 ytl cıvarında ıdı.
     
  12. 17 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  13. buzdevri

    buzdevri **** Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.660
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bepathen de süoer bol bol merheminden sürüp eldiven ,çorap ..vs. geçirip bekleyin bir kaç gün içnide çok yumuşak olur elleriniz ..ayaklarda da topuk sertleşmesi için falan çok başarılı olduğuınu düşünüyorum..
     
  14. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  15. travon

    travon KAÇ YENİLGİ VAR ÖMÜRDE??? Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    buzdevri cnm sen sadecemi bepanetn sürüyp bekletiyon. gece yatarkenmi yoksa gündüz sürüp biraz bekletiyon.
    bepanteni başka şeyler için çok kulluandım yanıklarda mesala ama elime pek sürmem ayaklarıma da hiç yaniii:sm_confused:
     
  16. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  17. senbenimlevarsin

    senbenimlevarsin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    boyle şeylerı daha once yapıyordum ama zaman ayırmak lazım bıde elleri boyle sıkıntılara gelemıcek arkadaslarımız var kesınlıkle her keze gonul rahatlıyla tavsıye etcem krem lapitak cok krem denedım ama bu krem mukemmel ellerınız pususuz ve yumsacık ayrıca bı bakım gerek yok aynı urunun ayak bakımı için olanıda var ustelık ve cok uygun herkezı bıkere denemesı gerektıgını dusunuyorum ve farkı ılk kullanımda kolayca hıssedebılırsınız.
     
  18. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : travon
  19. Derin__Su

    Derin__Su derin sular ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.394
    Beğenildi:
    118
    Ödül Puanları:
    163
    Ne varsa dogal yöntemlerde var :) Bende denicem bunu mutlaka, özellikle soguk havalarda..