yaz 24+4 bu kadar kötü etkiler mi!!!!!!!!

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve fizikci tarafından 10 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : fizikci
  1. fizikci

    fizikci Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben dr önerisi ile yazz 24+4 doğum kontrol ilacını kullanmaya başladım ilk hafta lekelenme tarzında kanama oldu ardından pıhtı ve parça düşürme tarzında bacaklarımdan akan kanam oldu dr ilaca devam etmemi söyledi kanama arttığı için acil gittim başka bir dr ilacı hemen kesmemi, ultrasonda rahim içinin karma karışık rahim duvarının kalınlaşmış ve düzensiz yapıda olduğunu söyledi. Kanama kesici Transamine verdi kanama önce azaldı sonra kesildi ilacı bıraktıktan sonra 2 gün hiç kanama olmadı azıcık ayakta durduğum ve yorulduğum için diye tahmin ediyorum yeniden lekelenmeden biraz fala yine kanama başladı. bu nezaman normale dönecek Lütfen yardım edin
     
  2. 13 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : fizikci
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam geçmiş olsun ilacın bazen lekelenme tarzı kanama yaptığını söyleriz ama sizin durmunuz biraz farklı olmuş. bence doktorunuzla tekrar görüşüp önce siklusunuzu normale döndürüp sonra tekrar başka bir ilaca geçebilirsiniz.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.