Yazz 24+4 Kullananların Paylaşım Alanı

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve turkmengelini tarafından 23 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    23 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  1. turkmengelini

    turkmengelini Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.047
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar. bu ay yazz d.k. hapına başladım. 10 gün oldu. adetim bitti ama hala leke geliyor.yan etkiler herkeste farklıdır tabi, bende hafif sinir, göğüslerimde ağrı yaptı. yeni büyüyormuş gibi ağrıyor göğüslerim...ya eşim gelecek çarşamba günü. adetimi kesmek için ne yapabilirim?

    bu arada su tutumu en az olan ilaçmış, 10 günde 1 kilo gitti:))zemuszemus
     
  2. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  3. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.570
    Beğenildi:
    32.396
    Ödül Puanları:
    463
    ya 10 gün kullanıp bıraktım ve bırakalı bi hafta olduğu halde halen kanama oluyor, yani ilacı bıraktığım halde neden hala devam ediyor 16-17 gün oldu ya, lohusa gibiyim resmen
    bunu kesmenin bi yolu varsa yazın lütfeeen
     
  4. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  5. turkmengelini

    turkmengelini Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.047
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    canım keşke kutuyu tamamlamadan bırakmasaydın.3 gün üstüste günde 3 kere apranax fort iç. kanamayı dengeliyormuş.
     
  6. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  7. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.570
    Beğenildi:
    32.396
    Ödül Puanları:
    463
    tamam canım saol, deniyim
     
  8. 1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  9. lotus0607

    lotus0607 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ben daha kullanadım adetim başlayınca kullanıcam düğünden sonra ama doktor bana ilk 3 ay lekelenme olur korkma o ilacın yan etkisi dedi.. bilginize
     
  10. 2 Haziran 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  11. turkmengelini

    turkmengelini Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.047
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    evet canım ilk 3 ay alışma dönemiymiş. benim adetim 12 günde bitti.ama tek şikayetim şu: benim zaten psikolojik sorunlarım vardı. bu ilaç duygu durumumda daha çok dalgalanmalar yaptı. umarım ilk 3 ay içindir bu durum.
     
  12. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  13. boun

    boun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    ben de kendi deneyimimi paylaşmak istiyorum.
    İlk defa başladım.Şuan 4. gundeyım hatta... hersey normal surecinde ilerli
    yor gibi herhangı bir değişiklik yok ben de .
    5 gun suruyor adetim normalde bakalım yarın bitecek mi:)
    benim tam olarak anlamdıgım su beyaz olanlar,onu da doktora gittiğimde soracabgım sizlerle de paylasacagım.
     
  14. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  15. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    yazz da ara verilmeden içiliyor böylece gün tutumanıza yada kaç gün ara vercem gibi düşüncelere girmenize gerek kamıyor
    o farklı olan haplarda etken madde yok yani boş hap içiyorsunuz
     
  16. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  17. TugbaEcrin

    TugbaEcrin NEVÎ ŞAHSINA MÜNHASIR :) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar.
    bende 4 ay önce yazz kullandım 1 kutu bitirdim ilaçlar bitince regl olmam gerekirken olmadım ama yinede diğer kutuya başladım nasılsa bugün yarın olurum diye ama tam 3 ay regl olmadım.sadece regl dönemlerimde lekelenme oluyor ve tamamen kesiliyordu.

    geçen ay kahverengi akıntı şeklinde 4 5 gün sürdü.bu ay yine olmadım.

    tabii bu arada tam 3 kere gebelik testi yaptım sonuç negatif.

    4 aydır kıbrısta olduğum için doktoruma gidemedim önümüzdeki ay istanbula döner dönmez doktoruma gideceğim.

    böyle bir sorun yaşayan var mı?
     
  18. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : turkmengelini
  19. kalemeraa

    kalemeraa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar bana da doktor regli düzensizlığınden yazz verdi 6.günüm fakat vücudum inanılmaz şekilde sivilce döktü kızamık gibi sizde de oldu mu böyle bir etki doktoru aradım ilacı değiştireceğini söyledi ne yapmalıyım vücut alışana kadar devam mı yarıda kesip başka ilaca mı dönmeliyim