yazz 24+4

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve carpediem19 tarafından 12 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : carpediem19
  1. carpediem19

    carpediem19 huyyysuuzzz Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba doktor bey ben hapı bir aydır kullanıyorm dün yeni kutaya başladığım halde adet olmadım o beyaz hapları kullanırken adet olacağım sölenmişti ama olmadım hamilelik durumuda yok böle olması normal mi acaba?
     
  2. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : carpediem19
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Hapın adını yazar mısınız?
     
  4. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : carpediem19
  5. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Özür dilerim konu başlığına bakmadan cevapladım. Adet miktarı azalmakla birlikte tamamen kesilmemesi lazım. İlaçlar adet görmemeye nadiren yol açmaktadır.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.