Yemek Takımıyla ilgili...

Konusu 'Çeyizimiz için biz neler aldık ?' forumundadır ve izmirperisi tarafından 1 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  1. izmirperisi

    izmirperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6.102
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Mrblar...
    Benim bir sorum olucaktı daha doğrusu bir fikir istiyorum...
    Benim kütahya porselen 12 kişilik bir yemek takımım var... Şık bir takım...
    Şimdi kendime karaca'nın kahvaltı takımını aldım...
    Oda hoşuma giden geometrik desenli...
    Birde tabiki günlük yemek takımı almayı düşünüyorum... 6 kişilik...
    Düşüncem kahvaltı takımının aynı modelinden alıp günlükleri aynı model yapmak...
    İyi hoş ama düşündüğüm modelin içeriği yalnız 36 parça... İçinde çorba tenceresi vs yok...
    Normal 12 kişilikler se 85 parça...
    Eğer 12 kişilik alırsam kütahya porselenden almayı düşünüyorum ama 3 ayrı model de olsun istemiyorum...
    Kahvaltı takımımın modelini de çok beğeniyorum...
    Sizce ne yapmalıyız :KK36:
    İyi günler...
     
  2. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  3. llavinya

    llavinya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    cnm 6kişilik takımların çorba tenceresi olmuyo zaten. 12kişilik takım gibi fincanı, salata tabağı falan da olmuyo. adı üstünde günlük. zaten günlük yemeklerimizde (en azından bizim evde öyle) çorba tenceresi kullanılmaz. misafir gelince 12kişiliği çıkarırsın tenceresini, oval tabağını kullanırsın. bi debaşka açıdan 3takım olsun nolur ki. değişik değişik kullanırsın, renk gelir masalara:KK1: yani bence
     
  4. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  5. izmirperisi

    izmirperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6.102
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Haklısın canım...
    Yani 12 kişi almıyacağım...
    Ama aynı modeli almayı düşünüyorum benim hoşuma gitti :)
    Teşekkür ederim cevap için...
     
    Son düzenleme: 1 Kasım 2010
  6. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  7. llavinya

    llavinya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bana gereksiz geliyo 12 kişilik tabi herkesin kendi tercihi ama misafir için 12 kişilik günlük 6kişilik yeterli geliyo bana:13: sen bilirsin cnm nacizane fikrim :KK39:
     
  8. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  9. gamziya

    gamziya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    653
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Günlük kullanım için çorba tenceresine gerek var mı ki ya?bence yok.tabi aile alışkanlığı ile ilgili bir şey bu.Ayrıca kahvaltı takımının yanına salata tabaklarını falan o takımın içşnde bulunan renklerden oluşturabilirsin.servis tabakları, sosluk,salata kaseleri, çorba kaseleri oluşturursun bence günlük takımlar için bu kombineler daha şık ama dediğim gibi günlük için..misafir için elbette ki 12 kişilik 85-90 parça olanlar kullanılmalı.ama günlükte böyle bir sıkıntıya gerek yok...güle güle kullan.:>
     
  10. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  11. izmirperisi

    izmirperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6.102
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Benimde tercihim günlük 6 kişilik.. Günlük için gerçekten 12 kişilik gereksiz geliyor :S
    Zaten baştada yazdım...
    Ama işte salata tabağı vs olmayınca kafamı karıştırmıştı...
    Ama onuda ex alırız birşey olmaz...
    :KK71:
     
  12. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  13. izmirperisi

    izmirperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6.102
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Evet canım ... Sanırım hatta sanırım değil 6 kişilik alacağım...
    İlgilenip yazdığın için teşekkür ediyorum...
    :KK71:
     
  14. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  15. jean

    jean xoxo Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.109
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    bende hiç anlamam masalarda yani gördüğüm,gittiğim evlerde
    hep 6 kişilik,6 kişilik yer var 6 kişilik sandalye var
    biz neden 12 kişilik alıyıruz ki
    ama 6 kişilik bana da eksik gibi geliyor
    12 kişilik alınca ne olacak merakla bekliyorum :) :)
     
  16. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  17. izmirperisi

    izmirperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6.102
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Oda doğru :)
    ....
     
  18. 2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : izmirperisi
  19. sempatikcadi

    sempatikcadi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende 12 kişilik tanıkınıtı gibi. misafir yemek takımı günlük yemek takımı 12 kişilik günlük için kadeh ve bardaklar almıştım onlarıda 12 kişilik yaptım. kahvaltı takımım 6 kişilik çok beyeniyorum ama eksik gibi geliyor ya 7.veya 8. kişi olursa fikri aklımda oluyo. Ayretten su takımı alıcam ama su takımları 6 kişilik 12 kişil yapmak için 2 takım almam lazım şuan için fazlaca taksidim olduğundan henüz onu erteledim ama içimde kaldı heran dayanamayıp alabilirim... Ama soracak olursan 7.veya 8. kişiler kaç zamanda bir gelir evine bilinmez. İşin aslı günlük için 6 kişil yemek takımı normal benim gibi takıntılılar hariç :)