Yemek yapmayı Öğrenmek İçin

Konusu 'Mutfak Püf Noktaları' forumundadır ve gulfim_gs tarafından 22 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  1. gulfim_gs

    gulfim_gs Guest

    arkadaslar yakında evlenecegım ama yemek yapmasını bılmıyorum ya nısanlımda yemek cok secıyor :KK43::KK43:
     
  2. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  3. manolya40

    manolya40 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.035
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım annenden yemek öğrenmeye bak ozaman az zamanın kalmış =) bende yemek kursuna başladım bnmde erkek arkadaşım çok yemek seçer ve zor beğenir şimdi değişik değişik şeyler yapıyorum ve bayılıyo kaydirigubbakcemile5
     
  4. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  5. gulfim_gs

    gulfim_gs Guest

    bn anteplıyım seker ve bızım yemekler agır zor acılı eksılı eee nısanlımda yemıyo bole seyler:KK43::KK43:
     
  6. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  7. dila06

    dila06 nazlıyım çok nazlııııı Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.134
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hiç dert etme önce hangi yemekleri sevdiğini belirle..çalışıyorsan çok pratik şeyler var pişirilecek...nohutu fasulyeyi buzlukta muhafaza edebilirsin...
    yemeklerin hepsinin mantığı zaten aynı yağda soğanı eti ve salçayı kavur
    üzerine ne koyarsan o yemek oluyor..her şeyi zamanla pratikleştirirsin acele etme öğrenmek için.
    evlendikten sonrada öğrenilebilir bir çok şey.birde kolay dilde acaip yemeklerin olmadığı bir kitap al rahat edersin.illa evlenmeden öğrenicem diyorsanda şimdiden ufak ufak annenin elinden al mutfağı.
     
  8. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  9. narcoleptic

    narcoleptic A'raf Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.176
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    manolya40 hangi yemek kursu,nerede yani bilgi verebilirsen çok sevinirim :Saruboceq:
     
  10. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  11. gulfim_gs

    gulfim_gs Guest

    valla cnm sımdıden soylenmeye basladı ac kaldım dıye:KK70::KK70: bende elımden geldıgınce yapmaya calısıorum ama oyle ne guzel oluyor nede lezzetlı elımın ayarı yok anlasılan
     
  12. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  13. snookie

    snookie Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    130
    Ödül Puanları:
    153
    Zamanla alışırsın merak etme....

    Bende hep çalıştığım için çok fazla mutfakla ilgilenemezdim evlendikten sonra mutfaktan çıkmaz oldum....

    En büyük yardımcım annem fikir uzmanım o benim, kitaplardan, internetten yararlanarak alıştım...

    Bu arada forumda kocaman bir bölüm var yemek adına herşey var içinde burdan başlayabilirsin mesela....
     
  14. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  15. gulfim_gs

    gulfim_gs Guest

    cok tesekkur ederım arkadslar cymartesıye kadar calısıorum aksam gıdıncede yemek hazır oluyor ee bolede olunca pazar dınleneyemmı yoksa alıstırmamı yapayım anlamadım galba bole yasayalım valla evlenmeyı cok ıstıorum ole evlılıkten fln korkmuyorum su yemekten korktugum kadar:KK70::d
     
  16. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  17. dilekdilek

    dilekdilek Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Al bendende o kadar bende bu yaşıma geldim ama hala yemek yapmış değilim ve 12 gün sonra evleicem napıcam bilmiyorum hiçbişeyden korkmuyorum yemek yapamıycam diye korkuyorum
     
  18. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : gulfim_gs
  19. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    cnm bir an önce annenle pratik yapmaya başla tabi nişanlının yemek tarzını öğrenip ona göre uygula çalışısyorsan buzlukta haşlanmış nohut kuru fasulye barbunya sarılmış sigara böreği öncden doldurulmuş biber dolması yaprak sarması saklayabilirsin ama en önemlisi pratik unutma