yemek yemiyor

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve EU1 tarafından 1 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    günaydın arkadaşlar oğlum 26 aylık hiç yemek yemiyor çok zayıfladı gözlerinin altı morarıyor zayıflıktan akşama kadar denemediğim yemek kalmıyor ayrıca zinco mega,vimin c kullanıyor ama hiç faydası yok ağzını kilitliyor açmıyor off arkadaşlar lütfen bu durumda olan varmı ne yapmam gerekir resmen hasta oluyorum çocuk yemeyince
     
  2. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. fatmacel

    fatmacel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    oğlunuz yemese yaşamazdı az çok bir şeyler yiyip besleniyordur.
    benim kızımda günde en fazla iki kere yemek yiyor ama aralarda parça parça lokma lokma
    yiyor o da hoşuna giden bir şey olursa doktoro götür dünüzmü
    doktor ne diyor
     
  4. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. dilshad

    dilshad Guest

    balik yagini dene bir de canim.. hem besleyici hem de istah aciyor.
     
  6. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. benmila

    benmila HaKeDeN Daİm oLuR !! Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    552
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    benim kızımdada aynı problem var dr götürdüm anlattım derdimi oda bana dediki: günde bir köfte kadar bişeydemi yemiyor dedi okadar yiyo dedim o ona yeter dedi zorlayarak kasık düşmanı yapmayın çocuklarınızı 2 kere ısrar edin istemesse devam etmeyin acıkınca ister dedi valla çogu zaman aglıyodum çıldırıyodum düşman bile oluyodum kızıma yiyen çocukları görünce şimdi üstüne gitmiyorum bazen anne acıktım diyo bi şekilde yedirmeye ugrasıyorum hala üzme kendini çogu annede var bu dert:teselli: