Yenge Hanım...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve BenmasMavi tarafından 22 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  1. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle yine ve yeniden merhaba kızlar...

    Herkesin bir derdi vardır ya mutlaka işte benim derdim de eşimin yengesi yönünden :umursamaz:

    Ben 4 yıllık evliyim ve ev hanımıyım eşimin isteği üzerine çalışmıyorum.İstanbul a gelin geldim kayseriden ama aslen İzmir liyim kızlar.

    Eşim askere gideceği ve evimizin hazır olmaması nedenleriyle kayınvalidemin yanına gelin geldim.Eşim kısa dönem askerlik yaptı.Kayınvalidem sağolsun anlayışlı bir kadındı ki eşim askere gittikten sonra kendi isteğime göre ister annemin istersem onlarla kalabilceğimi söyledi ve ben eşim askere gidince ilk 3ay kayınvalidemle son 2 buçuk ay da kendi annemin yanına Kayseri ye gittim.Eşim gelince de kendi evimize çıktık zaten.

    Kayınvalidemler iki katlı bir binanın ikinci katında oturuyor,eşimin amcası da alt katlarında oturuyordu o zamanlar.

    Kayınpederim ve eşimin amcası çok önceleri bir arsa almışlar şuan oturduğumuz yerde ikişer kat ev yaparız düşüncesiyle.Nitekim de öyle yapmışlar şuan oturduğumuz bina 4katlı ve birinci katta ben oturmaktayım ,2.katta yenge hanımın yeni gelini,3.katta kaynımın kiracısı,4.katta da yenge hanım !


    Buraya taşındığımızda çok rahattık karışanımız edenimiz yoktu.Yenge hanımın oğluşu o zamanlar evli değildi.Henüz 3aylık evli.

    Bunlar sonradan taşındılar bu binaya.Taşındıklarından beri kadının işi gücü yok benle uğraşıyor kaynana kesildi başıma :umursamaz:

    Bir işi olsa beni çağırıyor sürekli,yaprak mı sarılcak haydi derya gel git derya,evin bir yerimi temizlencek deryadan hizmet beklerler.Sanki ben onların hizmetçisiyim gibi.alsanaalsanasmile

    Neyse bu durum epey sürdü ben en baştan beri kendimi ezdirmedim hiçbir işine gitmedim bundan dolayı hep arkamdan konuşmuş gerek kayınvalideme gerekse akrabalardan birkaçına kafasına estiği gibi anlatmış da anlatmış...

    Sebep benim onun evinin işlerini yapmamam ona yardımcı olmamam neymiş görümcem hep ona yardım edermiş de neden ben etmiyormuşum...alsanaalsanasmile


    Mecburmuyum kızlar ben onun evinin işini yapmaya :umursamaz:
     
  2. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  3. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.589
    Beğenildi:
    32.419
    Ödül Puanları:
    463
    değilsin tabii, hem eşine hem kaynana da aynen böyle dersin, dert etmene gerek yok yani bu durumu:hulya:
     
  4. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  5. YAMAN

    YAMAN * ben bir anneyim * Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Yok bÖyle bı saÇmalık ne alaka yaa
    bencede yapma hıÇ gerek yok
    gerekırse uygun bı dılle ızzah et
    yada eŞıne veya kayınvalıdene sÖyle onlar sÖylesın saÇmalıĞa bak yaa
     
  6. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  7. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.347
    Beğenildi:
    21.530
    Ödül Puanları:
    363
    Mecbur değilsiniz ki yengenin işlerini yapmaya..
    Nasıl olsa gitmiyormuşsunuz,ne derlerse desinler takmayın bence..
     
  8. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  9. reneta80

    reneta80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    625
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Bir kere yaptın mı eline yapışır hep bekler yapma sakın. Bence tavrın gayet yerinde. Hiiççç oralı olma,
     
  10. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  11. gulce_sen

    gulce_sen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Değilsiniz, siz de bilmiyor musunuz zaten mecbur olmadığınızı? Biliyorsunuz ki yapmıyorsunuz! E daha ne???
     
  12. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  13. işte en başta mesafeyi ve ağırlığı koymak gerekiyo. benden iş bekleyemezler o fırsatı vermem. ama ben istersem seve seve yardım ederim. beni ve sevgimi kazanmaya çalışsınlar.
    ayrıca eşinizin bu duruma el atması lazım.benim eşim kimsenin hizmetçisi değil herkes aklını başına toplasın eşim hakkındada ileri geri konuşulmasın vs gibi...
     
  14. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  15. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Ay sinir olurum böyle insanlara.:umursamaz:

    Bigünde sen çağır yengeyi, yenge gel sarma sarcam yardım et de bakim ne diyoralsanaalsanasmile
     
  16. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  17. feyza85

    feyza85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2010
    Mesajlar:
    696
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu soruyu sorman bile saçma tabikide değilsin
     
  18. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : BenmasMavi
  19. Setrinisa

    Setrinisa Dert etme, dua et... Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.730
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    aman yaa nelerle uğraşıyoruz değilmi

    kesinlikle mecbur değilsin insanlar ne kadar yüzsüz olabiliyor ...