Yeni Doğan Bebeklerde Gaz Sancısı

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve dn0328 tarafından 18 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  1. dn0328

    dn0328 çok şükür bin şükür Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.476
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    oğlum şu an 22 günlük ve 1 haftadır acayip gaz sancısı var.öğleden sonra 3-4 gibi bi başlıyo akşam 9-10 a kadar ıkınıp duruyor.uyuyamıyorda.birazcık uyumaya çalışsa sancısı oluyo uyanıyo yavrum.sürekli masaj yapıyorum karnına sırtına rahatlasın diye.helede ağlarsa ben bitiyorum resmen.bu konuda bi çözüm bulan varsa yardım etsin.oğluşuma çok üzülüyorum.küçücük ama nasıl ıkınıyo bebeğim.
     
  2. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  3. herwood

    herwood Mert'ime kardeş geliyor şükürler olsun rabbime :) Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    38
    Beğendikleri:
    21
    Ödül Puanları:
    48
    canım doktorum bana babuline diye bitkisel bir şurup aldırdı eczaneden benimkinde işe yarıyor istersen sende al
     
  4. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  5. a_seyma

    a_seyma İki prenses annesi Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.483
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    banda gaz sancıları ıcın zınco dıye bı damla gaz ılacı ama daha gaz problemımız baslamadıgı ıcın bılmıyorum ıse yarıyomu...
     
  6. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  7. missgrafik

    missgrafik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    802
    Beğenildi:
    82
    Beğendikleri:
    142
    Ödül Puanları:
    28
    ben zincoyu kullanmaya başladım tamamen bitkisel yağlardan oluşuyor bazen faydası var bazen yok bizde gece gündüz çekiyoruz sancıyı ama sanırım normal gaz sancısı değil kolik sancısı buda 3-4 aylıkken geçermiş
     
  8. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  9. dorukk

    dorukk S ♥ A ♥ B ♥ İ Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.255
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    her bebekde malesef var bu sorun.. beren çok fean bizde.bende ingiltereden gripe water die bi gaz ilacı var ondan getirmişdi ablam onu kullandım dün ilk defa fayda etti bakalım ...
     
  10. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  11. meral77

    meral77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    offf off demek herkesde var bu gaz sorunu bizde de var malesef
    şimdilik bi ilaç kullanıyoruz ama malesef fayda etmiyo o da bende ne yapıcağımı şaşırdım artık
     
  12. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  13. dn0328

    dn0328 çok şükür bin şükür Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.476
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    bakalım babuline şurubunu aldım bitkiselmiş.kokusu bi garip ama ilk defa biraz önce verdim.inş işe yarar valla içim parçalanıyo oğlum bağırdıkça ıkındıkça.

    nurcancım sen nasıl kullanıyorsun bu şurubu peki.ben emzirmeden önce bi çay kaşığı verdim.üstünede bi çay kaşığı su verdim.sonra emzirdim.
     
  14. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  15. defnedamla

    defnedamla 24 Temmuz 2009 saat 08.00 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar gözünüzaydın bebekleriniz gelmişde gaz sancıları başlamış bile. allah kolaylık versin.

    ben 5 ay kadar uğraştım. daha fazla sürende var. bir doktor gazın ilacı yok çekeceksiniz demişti. önce başka doktorların verdikleri bütün ilaçları denedim. bitkisel vs... söylenen herşeyi bir umut diye dnedim... hiç birşey işe yaramadı.

    akşam üstü sıralarında artıyodu. arabaya iniyorduk, yorganımızla yatağımızla, ne kadar sürerse yüksek sesli müzikle dön dolaş dön dolaş ne kadar şansımız varsa. uyuduktan sonra eve dönüyorduk.

    sonra azalarak nerdeyse bitti. arabaya alıştırmayın dediler ama gaz sancıları bitince herşey normale döndü zaten. arabada hem kendi uyuyabiliyordu hemde ben. aynı zamanda emiyordu. karnıda doymuş oluyodu.

    bu arada ben ağustos 2009 annesiyim. sorunuz olursa sorun. seve seve cevaplarız.
     
  16. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  17. TaDukHePa

    TaDukHePa ♫♥♥_GLaM_Fa!rY_♥♥&#9 Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.670
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    Bizde de hafif gaz problemi başladı, ancak abartılacak kadar değil şükürler olsun. Sürekli pırtlıyor oğluşum, hem de koca insanlar gibi maşallah. Bitki çayları tüketiyorum, gaz yapacak ve sütüme geçecek birşeyler yememeye çalışıyorum.
     
  18. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dn0328
  19. ruzenin

    ruzenin minikmisafir.blogspot.com Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.282
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gaz konusunda sab simplexs damlayı tek gecerim denenmiştir faydası harika....
    bu ara tum gaz ilaçlarını tek tek denemiş olup en son fayda gördüğüm damla ve diğer gaz damlalrı gibi kokusu ve tadı berbat değil bebek severek alıyor...
    rezene ve anasonda eşit miktarda demlenerek verilebilir ....gunde 3-4 cay kaşığı kadar