yeni evleneceklere bir tavsiye

Konusu 'Salon Takımı' forumundadır ve samimi tarafından 20 Mart 2009 başlatılmıştır.

    20 Mart 2009
    Konu Sahibi : samimi
  1. samimi

    samimi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.218
    Beğenildi:
    279
    Ödül Puanları:
    113
    slm arkadaşlar.eğer ililenirseniz size bir tavsiyem var ben 2 yıllık evliyim ve şu anda taşınıyorum.2 yıl önce aldığım bazı eşyaşlar şimdi o kadar çok ve gereksiz geliyor ki anlatamam.mesela şimdiki aklım olsa asla büfe almazdım.hele o kaşıklık denilen şey tam bir yayıntı.şimdiki aklım olasaydı büfe almazdım zaten şimdi onların modası yok.az ve sade olsun yeter.:lepi:
     
  2. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  3. misssy

    misssy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Güzel bir tavsiye olmuş canım. Bende evlendiğimde az eşya almayı düşünüyorum, çünkü kendimi biliyorum evlendikten sonra tutamam kendimi birşeyler daha alırm o zaman evde adım atacak yer kalmaz :roflol:
     
  4. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  5. Lavanta

    Lavanta benaşıkoldum sendeolsana Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.030
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    kiracılık çok zor kiracı olunca veya tayin işi olunca çok fazla eşya maf oluyor bizde habire gezdik durduk sağlam bişey kalmadı çoğunu attık kimisini komşulara bıraktık yenisini alsan bütçe dayanmaz çok güzel konuya deyinmisin hep özenti kurbanı oluyoruz..
     
  6. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  7. samimi

    samimi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.218
    Beğenildi:
    279
    Ödül Puanları:
    113
    e
    evt canım aynen öle oluyo evlendikten sonra kendinde alıyosun hediyede geliyo çok zor oluyo
     
  8. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  9. samimi

    samimi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.218
    Beğenildi:
    279
    Ödül Puanları:
    113
    malesef öle.almanın sonu yok birde bizde şu var.evlenirken bütün eşyaların tam olcak yoksa laf olur aa bak kızcağızın hiç bişeyi yok diye dedikodular falan çok saçma.
     
  10. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  11. evtug

    evtug YAĞIZIM Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende temmuz 8de evlenıyorum allah kısmet ederse esya almaya basladık bencede sakın bufe konsol falan almayın sık bı televızyon unıtesı altı dolap olucak sekılde yaptırın hem cok cok sık duruyor hemde malli olarakta daha uygun oluyo ben ole yapıcam şık ve sade en guzelı cok esya bos esya bence
     
  12. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  13. samimi

    samimi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.218
    Beğenildi:
    279
    Ödül Puanları:
    113
    canım tebrik ederim Allah tamamına kavuştursun:Saruboceq:
     
  14. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  15. duyguud

    duyguud HeR şEy çOk GüZeLL....... Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    965
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çok tşkler tavsiyen için ablacımm diyimm artık evliymişsinn:):)
    evet gerçekdende öyle oluyo eğer kiraysa dahada zorr ki büyük ihtimall çoğunluk kiradadırrr maleseffff:):)
    allah hayırlı kapı açsında eşya falan bunlar kolayy az olsı-un öz olsun kaliteli olsunnn)::):):jeyyar:
     
  16. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  17. samimi

    samimi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.218
    Beğenildi:
    279
    Ödül Puanları:
    113
    amin canım inş Allah sana ve bütün bekarlara hayırlı eşler nasip etsin:Saruboceq:
     
  18. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : samimi
  19. bego748

    bego748 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    254
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    selamlar bnde 2.5 senelik ewliyim ewlenirken annem çok söylendi kızım büfesiz olurmu die ama şimdi iyiki almamışsın ne gerek war ki dio hatta kendi büfesini v.s. eşyalarını verdi bi tv ünitesi tamamdır :) gerçekten çok gereksiz arkadaşlar hiç almayınn yok tozudur bilmemnesidir hiç bitmio derdi :)