yeri cennettir "GÜLEN" bebeğimin...

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve g_sezen tarafından 4 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  1. g_sezen

    g_sezen hayatımın anlamı... Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    802
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kimseyi telaşlandırmak,moralini bozmak deil niyetim....sadece paylaşmak istedim... 32. haftada ölü doğum yaptım...acımı bastırdım ama hala canım yanıyor..herşeyi hazırdı bebeğimin adı bile (GÜLEN) ...ama Allah benden daha çok sevdi bebğimi ve cennetine aldı...kimse kızmasın sadece anlatıp rahatlamaktı amacım...martta bi sene olcak...arasıra acım artıyo içimde...
    acılar paylaştıkça azalır derler...paylaştığınız için saolun...
    eğer tekrar anne adayı olursam yazarım bol bol...
    bütün anne adaylarına.....Allah tamamına erdirsin...
    bütün annelere... Allah kolaylık versin...
    Benim anneme... sen bitanesin.....
     
  2. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  3. ceko

    ceko Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    451
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım çok geçmiş olsun.artık onu untut biiyorum zor ama.böyle devam ederse diğer hamilelğin stress le geçecek.Allah öyle istemiş diyeceğiz.sakın artık yıpratma kendini.umarım en yakın zamanda bi başka bebek haberiyle bu üzücü olayı unutursun.
     
  4. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  5. XOXzgxuxrCe

    XOXzgxuxrCe Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.875
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Çok üzücü bir olay gerçekten canım.Ne diyeceğimi bilemiyorum :1no2: Bazen ben de düşünürüm ya böyle bir şey başıma gelirse diye. :teselli: Güzel haberlerini bekliyorum. :teselli:
     
  6. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  7. Rosca

    Rosca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    727
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba canım bende eskişehirliyim hemşeriyiz yani
    çok geçmiş olsun verende alanda Allah canım çok zor birsey Allah kimseye yaşatmasın ama birde diğer taraftan bakmak lazım her şerde bir hayır varmış mutlaka umarız tez zamanda bir bebek daha nasip eder sana Allahım kendine çok iyi bak HOŞÇAKAL :1hug: a.s.
     
  8. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  9. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    bebek istemiyorum ben bir süre, ama okurken gözlerim doldu, yazmak istedim canım.
     
  10. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  11. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    basın saolsun neden ölü dogum oldu peki
     
  12. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  13. gambelia

    gambelia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok geçmiş olsun.çok zor bişey ancak yaşabilir ama hepimiz acını paylaşıyoruz.inşallah yeni bi bebiş girer hayatına ve tüm isteyenlerin hayatına sağlık ve sıhhatle.
     
  14. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  15. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    canım benim yaaa kıyamam .... çok geçmiş olsun bi tanem.... allah sabır versin.... çok zor biliyorum ancak yaşayan bilir... rabbim hayırlısını versin inşallah....:KK46::a015:
     
  16. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  17. mira

    mira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    iki tanede ben kaybetmiştim ama kızım acılarını unutturdu cnm
    sen artık kendine yeni bir şans ver
    bol şansss
     
  18. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : g_sezen
  19. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ahhh canım
    bı an kendı basıma gelmıs gıbı oldum okurken kalbım hızlandı ve gozlerım doldu allah sabrını versın canım cok uzuldummmmmmmm umarım bı daha aynı seylerı yasamazsınnn allahh kımseye yasatmasınn
    senağlamasenağlamasenağlamasenağlamasenağlama