yerleşme kanaması ne zaman olur?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve TopukluAyakkabi tarafından 13 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TopukluAyakkabi
  1. TopukluAyakkabi

    TopukluAyakkabi Tuna-Öykü-Naz :)) Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.498
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    arkadaşlar yerleşme kanaması adet gününe bir kaç gün kala mı olur, yok sa adet geçtikten sonra mı???
     
  2. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TopukluAyakkabi
  3. duyguby

    duyguby Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2007
    Mesajlar:
    881
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    her 2 turlude olur canım.bu tamamen senin yumurtlama ve yumurtanın döllenme zamanıyla alakalı.önce olanda var,sonra olanda....
     
  4. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TopukluAyakkabi
  5. dilek38

    dilek38 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende hiç olmadı ya da ben farketmedim. ama olmadı yaa
     
  6. 10 Ocak 2011
    Konu Sahibi : TopukluAyakkabi
  7. zumru

    zumru Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2010
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar benim de adetime bir gün kala oldu normalde regl dönemimde çok aşırı ağrım olur dayamam ağrısına . ağrısız bi şekilde geldi kahverengi böle daha sonra pembemsi kan gördüm temizlerken. sonra gün içinde kontrol ettim bir iki damla tarzında gelmiş yogun deil adetin ilk gününe göre enteresan yani...
     
  8. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : TopukluAyakkabi
  9. ecrin_hatice

    ecrin_hatice Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    aynen bende de aynısı oldu. normalde adetimin 1. ve 2. gününde yataktan çıkamam aqrıdan bacaqımı bile oynatamam ama dün lekenme oldu bikaç damla bu sabah wcye qittim ve birden kan dökülmeye başladı pembemsi gelio bu zmna kdr hiç böle olmamıştım nedeni ne sizce kızlar ???
     
  10. 29 Ekim 2011
    Konu Sahibi : TopukluAyakkabi
  11. elifnil58

    elifnil58 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benimde bu ay adetime 8 gün kala kahverengi akıntı geldi 1-2 damla sonra arkasından yoğun beyaz ve yumurta akı kokusuz akıntılar geldi hala da geliyor adetime 3-4 gün var hafiften adet ağrısı var sanki. göğüslerime doknamıyorum atlet değince bile aklım gidiyor. her ay adetim 5-6 gün önce olurdu bu ay hiç olmayan belirtiler var. bakalım. eğer hamiş olursam yazarım size :):26:
     
Benzer Konular: yerleşme kanaması
Forum Başlık Tarih
Gebelik Yerlesme Kanamasi ve Gec Dollenme 10 Ekim 2014
Gebelik yerleşme kanaması? 23 Eylül 2014
Gebelik kizlar lütfen acill bi bakar misiniiiz. yerlesme kanamasi mi bu. gececileeer.... 21 Eylül 2014
Gebelik yerlesme kanamasi mi ? yardiminiza ihtiyacim var kizlar ... 16 Eylül 2014
Gebelik böyle yerleşme kanaması olur mu bilenler yardımcı olsun lütfen 6 Temmuz 2014