Yılbaşı çekilişine varmısınız anneler...

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve EU3 tarafından 24 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    ......................................................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 4 Aralık 2009
  2. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  3. derinzlm

    derinzlm canım kızım iyiki varsın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.643
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Merak ettim Yeliz hadi uyut Çınarı da gel bakalım neler var aklında ????
     
  4. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  5. nestle76

    nestle76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.048
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    valla ben varım..diğer çekiliş tam anlamını bulmadı çünkü..bizde bebisim09 la eşleşmiştik..birbirimize ulaşamıyoruz bir türlü..o yattı yani...ama bence herkes istediği hediyeyi alsın..ama aile fotoğrafı güzel fikir..bir düşüneyim yazarım bende sonra...
     
  6. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  7. beg

    beg ARIM BALIM PETEĞİM Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok güzel fikir üretmişsin arkadaşım seni tebrik ederim çok hoşouma gitti fakat bir kaç şey eklersem inşallah kırılmazsın yelizcim birincisi aile fotoğrafı işi kimine göre güzel bir fikir gelirken kimine göre benim özelim bu şekilde resmimizi göndermeyi uygun bulamam diyebilir ben kendi adıma konuşayım mesela benim eşim aile resimlerimden göndermeme müsade etmez sanırım tabbii ki prensip meselesi diğer başka bir arkadaşımın eşi hiç bişey demez makul karşılar anlatabiliyormuyum 2. side iç çamaşırı hariç demişsin yaa bence oda olmalı yılbaşının anlamında uğur getirmesi için en çok kırmızı iç çamaşırları olmalı bence vbunu da dahil edersek daha iyi olur gibime geliyor iç çamaşırı niye hariç dedin bilmiyorum ama bance esprisi olur diye düşünüyorum
    3. de diğer hediye çekikişine dönmemesini umuyorum ve bu sefer eğlencesini hakkıyla yaşamak istiyorum..
    Ama işin içinde senin gibi bir arkadaşım varsa ziyadesiyle hakkınıda vereceğini de düşünüyorum
    Güzel düşünce ve fikirler bekliyoruz diğer arkadaşlarımızdanda hadi bakalım kızlar...
     
  8. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  9. Bebixsx

    Bebixsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2006
    Mesajlar:
    602
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    fatoş sanırım resim eklemek için iç çamaşırı hariç demiş, yeliz.bende katılmak isterim ama bu hastalık olayından dışarı çıkamaz oldum bakalım inşaallah herşey yoluna girerde katılırım bende...
     
  10. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  11. beg

    beg ARIM BALIM PETEĞİM Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi::kedi:
     
  12. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  13. derinzlm

    derinzlm canım kızım iyiki varsın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.643
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ılahi Fatoş çok güldüm yaa .
    Süper geçen yılbaşı kocaman göbişlerimizle yeni yılı beklerken hayatımızın en anlamlı hediyelerini aldık yılın ilk aylarında inşallah bu yılbaşını da o şekilde güzel bir anı olarak hatırlarız.
    Ben zaten aramızda kalsın yılbaşı zamanını bayramlardan daha çok severim .:))
     
  14. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  15. EU3

    EU3 Guest

    fatoş iç çamaşırı hariç derken resim eklemek hariç dedim
    yani şöyle hani giyindiğimiz şeyi resim olarak eklicez ya iç çamaşırını ekleyemeyiz giyinik olarak anladınmı canım
    resim olayına gelince haklısın ozaman iseyen ailece isteyen sadece çocuğuyla isteyen sadece bebeğinin fotosunu yollasın
    anı kalamsı için
    o zaman listeyi yapıyom hanımlar
     
  16. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  17. EU3

    EU3 Guest

    bebiş katıl sende epey var ya
    umarım iyileşirsin o zamana kadar
    öncelikle iyileş ama

    özlem sen bişey demedin katılmıcanmı yoksa
    bu arada kızlar çekilişi kim yapsın ve ne zaman yapsın

    aylincim bu çekiliş güzel olacak inan
     
  18. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  19. nisan84

    nisan84 Allahtan bize armağan :)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.436
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    bende diğer çekilişten hiç bişi anlamadım umarım bu güzel olur
    aile fotorafı hakıında bişi diyemicem ama kızımın fotosunu gönderebilirim
    bende varım diyorum:hulya: