Yine biz, gllte iftar yemei :))

Konusu 'Buluşma Haberleri & Aktiviteler' forumundadır ve Gullusen tarafından 14 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  1. Gullusen

    Gullusen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    9.632
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    ...............................................................
     
    Son düzenleme: 13 Ekim 2009
  2. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  3. edda1985

    edda1985 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.920
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    :):): hahaa yine dobişliğim ortada :))
    kız eda diyip durma ismimi yaz bari :)))) haha zaten milletin içindede bana eda dedin :))))
    ay kahvede ne salladım sizeee :))))
    hahahahahaaa
     
  4. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  5. zbyd

    zbyd mutlu mutlu ♥ Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    265
    Ödül Puanları:
    153
    aaaaaaaaa valla hayret ettim bu süper bişi olmuş ya...hadi biz bayanlar burda tanıyoruz ediyoruz ama eşlerinizle olması da çok ii yaa çok hoşuma gtti kızlarr...kıskandım yaa:lepi:
     
  6. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  7. nnilxuxfern

    nnilxuxfern pocahontas Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    12.373
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    196
    :) edaaaaaaaaaaa salladın heee hoş ben anladımm kahveyi tutmayı beceremiyo n fal bakıyon bide :)))))))))))))))
     
  8. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  9. Gullusen

    Gullusen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    9.632
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

    eda eda çiçek çiçek :KK70:

    burdakilerde eda die biliyo die yazdık yanee:dilcikar:
     
  10. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  11. tuliny

    tuliny hér$éy s@n@ d@iR .. Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.333
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    maşallah ne güzel arkadaşlık kurmuşsunuz..
    daha önce de görmüştüm resimlerinizi..
    eşler de ayak uydurmuş oh oh..
    hep böyle olun inş..
     
  12. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  13. Arsima

    Arsima mamutun tavuğu Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7.631
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ohh süpersiniz
    karnım acıktı :))))))))))
     
  14. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  15. ikircikli

    ikircikli Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    629
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vay vay vay pozlara bak :eek:

    menüde neer vardı kız gülüş kaydirigubbakcemile3
     
  16. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  17. dila06

    dila06 nazlıyım çok nazlııııı Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.134
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    oyyyyy allahım yaa çok özendim yazın 3 ay oralardayım bu sefer bensiz bişii yaparsanız tee boğazınıza dursun hemi?
    çok çok tatlısınız afiyet bal şeker olsun allah ayırmasın (amin)öptüm hepiinizi canoşlar...
     
  18. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Gullusen
  19. edda1985

    edda1985 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.920
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    başka resimler yokmuydu hepisini koyun görmedim ama kahve yaparkenki silinnnn iğğrençççç immm :))))))))))