yıpranmış saçı açmak zorundayım

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve Catharsis tarafından 6 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Catharsis
  1. Catharsis

    Catharsis Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.012
    Beğenildi:
    4.947
    Ödül Puanları:
    163
    kızlar
    saclarımda 3-4 renk var kızılın tonları falan cunku koyu kahvenın üzerine boyadım hiç tutmadı kızıl.. bır de altta röfle vardı..komık oldu cok..dip de geldi..kuaförlere hiç inancım yok hem iyi bir kuaförum de yok..
    sacım cok yıprandı kestırdım 2-3 kez kar etmedı.. kkdan önerilerle adam ettim biraz.. sımdı sacımı toplam olarak kendım açıp karemele boyayım diyorum.zaten yıpranmıstı..4-5 parmak yıpranmıslık var..üstü saglıklı..saglıklı sac da etkılenır mı? yada yıpranan yerler avuc avuc kopar mı ki.. ne yapayım ya..
    koyu kahveye boyayın demeyın çünkü hiç yakısmıyor..denendı..siyah gıbı duryor bende..

    bir de en az yıpratan açıcı nedir?
     
  2. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Catharsis
  3. mispremses

    mispremses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.801
    Beğenildi:
    95
    Ödül Puanları:
    153
    aynı durumdayım bende açtırcam iğrenç bi renk çünkü koparsada şansa ki benim kopar gibi ıslakken lastik durumda ama mecburum
     
  4. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Catharsis
  5. kocasinatapiyo

    kocasinatapiyo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    saçların yıpranmıs ise buyuk ıhtımalle kopar bence bıraz bakımını yp daha sonra boya hatta boyat kendın yapma acıcıyı kendın kullanma üstlerde yıpraqnırmı dıyorsun ewet yıpranır sanırım sacını çook yıpratmısın açıcı bır kez daha kullanırsan saçların kopar bnden demesı en az yıpratan acıcı yok malesef cunku oriel deyıyor saça o da lastık ypıo zaten
     
  6. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Catharsis
  7. Catharsis

    Catharsis Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.012
    Beğenildi:
    4.947
    Ödül Puanları:
    163
    anladım o zaman biraz daha gezeyim böyle rezil rezil.. az daha bakım yapayım.. ondan sonra yapayım şu işi.. off ya nedır bu saçtam çektiklerimiz..kuaför beceremıyor ya da iyi kuaför bulamıyorum.kendım el atıyorum gene olmuyor.. keşke bir çözümü olsa..
     
  8. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Catharsis
  9. gxuxbxuxxsx

    gxuxbxuxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    422
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence kısacık kestir .çünkü dipler farklı boyalı yerler farklı duracak açıcıdan sonra.üstüne rengin tutması için de iki kez filan boyaman gerekecek.sonra yine dip saçın gelecek bu sefer o tonu tutturamayacaksın.ben geçen gün açıcıyla açtık.üzerine gizemli kahve boyadık çok tutmadı dün yine loreal çikolata karamel aldık boyadık bir haftada üç kere işlem gördü saçım.dipler gelince napacam bilmiyorum çünkü bu renk akacak.alt zemin açık olduğu için dipler boyandığında aynı rengi tutturamıyacağız.şuan saçımın rengi biraz daha iyi oldu ama gıcır gıcır saç.öldü.