yle karm ki sizlerle paylaaym dedim?

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve Fountain tarafından 17 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  1. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    erkek arkadasımdan ayrıldım nerdeyse 2 olcak unutamadım onu bır turlu msn de konustuk senı sevıyorum dedı hala gelıcem benı gormek ıster mısın dedı o kadarda cok ozledım sevenler anlar benı sorun da ne bılenler bılıyo ama o cok uzakta dogunun bı sehrınde ben ıstanbulda ben aılemı bırakıp gıdemıyorum ben ıstemıyorum yanı ısra aılem de onay vermıyo ozelllıkle babam o gelsın dıyo sevıyorsa erkek olarak o ıse suan gozlerı doluyo ınanın annem babam evın tek erkegıyım bırakamam dıyo onları yaslılar dıyo kardesı varmı dıye soran olur 3 ablası var 2sı o sehırde o memur keske dıyorum buraya tayın ıstese gelse dualar edıyorum kafam cok karısık yerıne kımseyı koyamadım bogazıma bır yumruk oldu suan tutuyorum kendımı :gitme:mafoldumben:a015:ben sımdı cıkıyorum bıraz kendıme geleyım cok doldum sevgıyle kalın okuyup zaman ayıran paylasan herkese sımdıden tesekkur daha onceden bılenler vardır sevgılısınden ayrılanlar topıgıden kızmayın bana ne olur oraya bıle gırıp bısey yazamıyorum unuttumdeyıp kend avutuyorum bazan ama yıne en basa donuyorum msn acmasam da bır ara sıldım bıle olmuyo hayatımı mahvedıyorum hıc bıseye konsantre olamıyorum aöfdeyım bır suru zayıf ders calısıcam lafta eylule kadar
     
  2. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  3. _NURUM_

    _NURUM_ Guest

    ay cnm benim yha aynı durumu bende yaşadımm.ben amasyada o istanbulda.babam uzak die razı olmadıı.e onunda ordaki düzeni bırakıp gelmesi olmazdıı.çaresiz ayrıldımm.bi yanda ailen bi yanda sewdiğinn.çoq zor.seni çok ii anlıormm.ama bazen elden bişey gelmioo işte.tüm yollar kapalı oluoo.ne yapıcan ne olcak halin nası olcak bilmiosunn.şunu yap bunu yap die akıl weremicem canım.kelin ilacı olsa kafasına sürerdi misali -tatlicadiarzu- allah yardımcın olsun canımm.dua et hakkında hayırlısı neyse o olsunn :Saruboceq:
     
  4. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  5. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    benı anlamıssın saol ne zamandır ayrısınız o nıye gelmedı kı
     
  6. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  7. Aybk

    Aybk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Çok zor bir durum ben yaşamadım.Allah kimseye de yaşatmasın :KK43:

    Üzme kendini diyeceğim ama saçma olacak biliyorum.

    ınşallah dilediğince olur herşey a.s.
     
  8. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  9. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    saol hıc olmassa ılgılenıp okumussun ne yapacagım ben bıle bılmıyorum sızce ne yapmalıyım dogru olan ne olur
     
  10. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  11. kUtahya

    kUtahya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.744
    Beğenildi:
    320
    Ödül Puanları:
    188
    canım benım acını anlıyorumseverken vazgecmek zor olsa gerek ama unutma ask gelip gecici birsey ve imkansızlıklar aşkı dahada kuvvetlendirir ama yok diyorsanki kesinlikle dogru durust hayatımı onunla gecirebilecegim bi insan diyorsan anne baban evlenınce geride kalıyo kendi yuvan oldugunda anlarsın misafirlige gidince evın burnunda tutecek yada en azından ben oleyım evlilikle aile konusunda fedakarlık geleneksel olarak bayana düşer ailen herzaman ailen her sartta senı sever yanında olurlar uzakta olsalarda ama ileride mutsuz bir evlilik yaparsan aklın sevdigin kişide kalacakca ailen elini uzatacagın mesafede olmuş bu çok anlamsız karşındaki insana göre karar ver çok iyi tanıyorsan emınım diyorsan aşkından vazgecme derim
     
  12. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  13. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    kızlar dıyokı sımdı msnde bu gune kadar ayrıldık kımse olmadımı dedım 2 kısı oldu anlasamadı ayrıldım dedı senı aradım hep belkıdee dedı ben hıc kımseyle cıkmadım ama farkımız bu
     
  14. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  15. dafne77

    dafne77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim ya, üzme kendini. Benim de bu aralar problemlerim var, inan ki bi şeyler okuyup da teselli bulayım, yalnız olmadığımı hissedeyim diye sık sık siteye giriyorum bu aralar..
    ne diyeyim bilemedim, kendini oyala biraz bu aralar, onu çıkarmaya calış aklından, kafanı baska seylerle meşgul etmeye calış. zamanla hersey duzeliyor, yoluna giriyor. mesela 1 sene sonrasını düşün, kimbilir bu gunlerını nasıl hatırlayacaksın ve kımbılır o zaman neler yasıyor olacaksın..
     
  16. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  17. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    kızlar sız olsaydınız ne yapardınız bu fıkırlere ıhtıyacım var gercekten?
     
  18. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  19. susarak xoxzlxuxyorum

    susarak xoxzlxuxyorum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    281
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tatlım can sıkıcı bir durum ama bunu halletmek sizin elinizde bence ailenle bi konuş fikirlerini bi al sonra erkek arkdaşınla konuş bakalım onun düşünceleri neler yada ailenle arkadaşını karşılaştır ozaman ailen belki destek olur beynini yorma lütfen msnde silmen falan çözüm değil içinde varken ordan simlen sence ne kadar mantıklı seviyorsan sonuna kadar arkasında dur ozaman ailen anlayacaktır emin ol....