yoğurt makinası!!!

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve YASON tarafından 26 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  1. YASON

    YASON iki prenses annesiyim Üye

    Katılım:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar aranızda yoğurt yapma makinası kullanan var mı? biraz internetten baktım çeşitli markalarda yoğurt makinaları var cam kavanozlu kapaklı buzdolabında saklanabilir vs...kullanan varsa bilgi verebilir mi?a.s.
     
  2. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  3. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    canım sen bilirsin ama bence gereksiz bi alet. kendi başına çok rahat mayalayabiliyorsun tadları aynı oluyor eğer fırının yeni modellerdense 30-40 derece ısınıyosa fırında bile yaparsın. zaten bu makinenin mantığıda o.. mayalanan sütü belli bir süre belli sıcaklıkta tutmak..
     
  4. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  5. sevgiyle

    sevgiyle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben arçeliğin yoğurt yapma makinesini kulanıyorum çok da memnunum kavanozlarda hem tazeliğini koruyo hemde tutmama gibi bi derdi olmuyo sanada tavsiye ederim
     
  6. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  7. Gkcn

    Gkcn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.721
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    ben de arzumunkini görmüştüm.cam 6 kavanozlu.hoşuma gitmişti ama sonra gereksiz olduğuna karar verdim.çay bardaklarına kendim mayalıcam.ek gıdaya geçince tabi.
     
  8. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  9. YASON

    YASON iki prenses annesiyim Üye

    Katılım:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kendim mayalamayı becerebilirmiyim bilmiyorum tuttu tutmadı derdi var sıcaklığını ayarlama vs. daha önce hiç yapmadım. açıkcası zor geliyor.

    sevgiyle ; sen hazır satılan uzun ömürlü pastorize sütlemi yapıyorsun yoksa günlük sütlemi bilgi verebilir misin?
     
  10. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  11. elifinannesi

    elifinannesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yason sütü ısıt serçe parmağını süte değdir elinin dayanabileceği sıcaklıkta ise mayalamaya uygundur aslında bir iki kez yapınca göreceksin çok kolay bende makine var zamanı gelince yine kullanmayı deniycem ama pek gerekli değil bence.
     
  12. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  13. talu

    talu bal böceği :) Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    476
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende alıcaktım baktımda hangısını alıyım dıye yapamam dıye dusunuyordum
    bır kac denemeden sonra tuttu cokda guzel oluyor
    ben mılupanın bıtmıs kavonoz mamalarının kavonozuna mayalıyorum
    doktorum pınarın organık sutuyle mayalamamı onerdı onla yapıyorum
    sutu bıraz ısıtıyorum ,kendı yaptıgım mayadan bır cay kasıgı karıstırıp mutfak bezıne sarıyorum bı kenara koyuyorum 5-6 saat sonra alıp dolaba koyuyorum
    bu arada mayaladıgımız yogurdu 24 saat sonra yedırmelıymısız en vıtamınlı zamanı oluyormus
     
  14. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  15. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    ben hergün taze olarak mayalıyorum..tadı da çok güzel oluyor..kızım bayıla bayıla yiyor..makina bencede çok gereksiz.....
     
  16. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  17. sevgiyle

    sevgiyle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım doktorumuz cam şişede olan günlük sütle mayalamamızı söylemişti
     
  18. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : YASON
  19. dilasultan

    dilasultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben kullanıyorum arzumun bebbe yoğurt makinesini aldım kısa süre önce hepsiburadada indirimliydi,6 tane cam kavanozu var,pratik oluyo,süre ayarlaması var bitince ötüyo zaten,kendimize de başka mayalıyorum,kavanozlar kızıma ait...kaydirigubbakcemile3 sütü pastörize kullanıyorum çünkü uht kutu sütlerin görüldüğü kadar masum olmadığını ve ondan mayalayınca yoğurdun gerçek özelliklerini içermediğini okudum.bu yüzden günlük pastörize sütlerden yapıyorum,pastörize sütü de kaynatırsan onun da özelliği gidiyomuş sadece istediğim ısıya kadar ısıtıp mayalıyorum,eğer makine düşünüyosan tavsiyeye ederim ama diğer arkadaşlar gibi ben kendim yaparım diyosan o da olur,sonuçta hepsi aynı kapıya çıkıyo...a.s
     
    Son düzenleme: 27 Ağustos 2008